Megnéztük a Mito szövegírókurzusát
A harmadik alkalommal életre hívott kezdeményezésben idén is nyolc kiválasztott tanulhat a szakma krémjétől ingyen és bérmentve. Februártól májusig, szombat délutánonként zajlik a minőségi fejtágítás, a tehetséggondozás célja, hogy fiatalok könnyebben, gyorsabban jussanak be az ügynökségekhez. Az eddigi tizenhat végzettből ez nyolcuknak sikerült is.
Szokatlan vicceskedés a Coca-Colától
A Coca-Cola új filmjében egy fura "találmánnyal" igyekszik megóvni rajongóit a közösségi média-függéstől.
Jó a brainstorming, de erre igazán nincs idő
A kreatív gondolkodást segítő technikák hívei adatokkal, trénerei fesztiváldíjakkal támasztják alá a módszerek hatékonyságát, a reklámügynökségek azonban napi szinten nem így működnek. Miért és milyen módszerek közül választhatnának?