hirdetés
hirdetés
hirdetés

2013-04-16 11:37:00

A reklámos szakemberektől erős közepest, a fogyasztóknál pedig ennél jobb értékelést kapott a Vodafone Red kampánya. A Kreatív magazin kampányelemzése. 

2013-03-04 12:46:00

A reklámszakma megkérdezett szereplőit kevésbé, a fogyasztókat viszont annál jobban lenyűgözte a Sole-Mizo tavaly ősszel indított imázskampánya. Az animációs karakterekere épülő Mizo-kampányt a Kreatív elemezte.

2013-01-25 16:15:00

Kreatívszempontból nagyon megosztó a Danone Activia kampánya, a fogyasztók azonban megengedőbbek, náluk Pocak közepest ért. A Kreatív kampányelemzése.

hirdetés

2012-11-07 12:19:00

Már a Simple termékfejlesztésének korai szakaszában elkezdett dolgozni az OTP Bankkal a Leo Burnett. Az ügynökség találta ki a márka nevét, és hosszasan küzdött a logóval és a bankkártyával. 

2012-10-10 20:12:00

A teljesítmény volt az E.ON olimpiai kampányának kulcsszava, így tudták összekapcsolni az energetikát és a sportot. Ezt elemezte a Kreatív által felkért három szakember, a fogyasztókat pedig az NRC kérdezte meg. 

2012-06-15 15:02:00

Tavaly ősszel indult a Tibi csoki imázskampánya. A 70 éves márka kreatívjai a fogyasztókat meggyőzték, a szakmát viszont nem annyira. A Kreatív kampányelemzése.

2012-05-23 13:15:00

Tavasszal újra elindult a Chio Flash fiatalokat célzó kampánya. A Kreatív magazin az érintetteket és független szakembereket kérdezett a reklámokról.

A Kreatív magazin cikke!

2012-03-22 16:38:00

A kampányelemzésre felkért véleményírók és az NRC-kutatása alapján a fogyasztók is szerették a Soproni Emelem poharam kampányát. A Kreatív magazin cikke.

2012-02-24 10:54:00

Hús-vér emberek szerepeltek a Cofidis 2011. őszi nagyszabású kampányának kreatívjaiban: a tévészpotokban egy fókuszcsoportos beszélgetés résztvevői mondják el gondolataikat a számukra ismeretlen Cofidisről, míg a közterületi és az online felületeken valós ügyfelek ajánlják a pénzintézet hiteleit.

2012-01-11 16:49:00

A UPC és a JWT elmondja, mit akartak a legutóbbi Winkler-Bazsó-kampánnyal, felkért szakértőink és a közönség pedig elmondják, szerintük miért lett szomorú a végeredmény.

2011-12-07 15:30:00

A csapolt Arany Ászokot akarta népszerűsíteni a Dreher Sörgyárak az Aranypéntek kampánnyal - semmi fakszni, egyszerű promócióról van szó, ennyi dicséretet mégsem kapott még egyetlen kampány sem nálunk. Elemzés.

2011-10-27 17:22:00

Ács Mihálynak, a Neo Interactive szövegírójának privát története adta az alapötletet a Sanoma hírportálja, a Hír24 újrapozicionáló kampányához. Az üzenet azonban a fogyasztóknak nem igazán megy át.

2011-09-20 18:50:00

A Spar mindent belepakolt a zenés Starzone-kampányba, mégis számos ponton hiányosságokkal küzd. A Kreatív, három szakember és a közönség ítélete.

2011-06-30 00:00:00

Két mindennapi hős, két celeb, öt tévészpot, 11 esemény, hat ügynökség, 38 ezer futó, több mint kétszáz generált média-megjelenés – csak néhány szám a T-Home Vivicitta városvédő futást és ezzel párhuzamosan a T-Home két szolgáltatását, az internetet és az IPTV-t népszerűsítő, A nagy futópárbaj címen futó megakampányából. 

2011-04-26 18:13:00

Hiába az újdonságra való törekvés, a komplex megvalósítás, az emberek egyelőre nem értik, és ami még rosszabb: nem is szeretik a Budapest Bank új, Dalbir-sorozatát. Lausek Esther mellett három szakember és a fogyasztók is elmondják a véleményüket a kampányról a Kreatívban. 

2011-04-15 00:00:00

„Láthatóbbá kell tennünk, hogy a Szerencsejáték Zrt. a törvényi keretek között felelősen működő, transzparens játékszervező” – mondta tavaly nyáron az előttük álló feladatokról Tulik Ágnes, akit akkor neveztek ki a kormányváltás után lecserélt vezetőségű Szerencsejáték Zrt. marketing- és kommunikációs igazgatóhelyettesévé és szóvivőjévé.

2011-03-15 14:06:00

Csodalényekkel teli, tarka mesevilágot épített a Vodafone a fogyasztóknak – tévénézőknek és rádióhallgatóknak, internetezőknek, a közösségi média felhasználóinak, újságíróknak és bloggereknek, sőt még azoknak az egyszerű járókelőknek is, akik tavaly szeptember 24. és október 3. között betévedtek az Erzsébet téri, Rumpuncs nevű kávézóba. 

Kampányelemzés

2011-01-04 13:14:00

Hogy sikerült az Allianz átlagemberes reklám kampánya? A cég elmondja a céljait, szakértők pedig a véleményüket. A Kreatív magazin decemberei számában megjelent kampányelemzés.

2010-12-03 14:29:00

Meglepő és merész sorozattal állt elő februárban az Aldi a hazai tévécsatornákon. A Kreatív Magazin kampányelemzése.

2010-11-04 10:29:00

Hiába szép, mégis közhelyes és semmitmondó – állítja Lonkay Attila, a Saatchi & Saatchi kreatívigazgatója az Agrármarketing Centrum magyar borokat népszerűsíteni kívánó kampányáról. A kritika a Kreatív októberi számában jelent meg. 

Vélemények

2010-07-26 17:34:00

Akár Budapest Bank Emese vagy Nyuszómuszó szintű közönségsiker-széria is lehet a Raiffeisen Bank háromtagú hölgykommandós sorozatából – véli Mentes Endre, az ACG Reklámügynökség kommunikációs igazgatója. Szerinte a Szex és New York ihlette a szpotot. 

Reklámkritika

2010-07-08 15:06:35
Szép és jól kidolgozott a Pöttyös Guru reklámfilmje, de inkább csak mércét állít, mint nagyot üt – véli Kiss Attila, az Addict Interactive médiaigazgatója a pöttyös új termékét bevezető szpotról a Kreatívban.
Reklámkritika

2010-02-24 12:12:44
Miért volt szükséges a lottóhoz képest pozicionálni a Szerencsejáték Zrt. többi nyereményjátékát, és mennyire indokolt Kálloy Molnár Péter főszereplése? – teszi fel a kérdést Felker Noémi, a Noe’s Ark ügyvezető igazgatója.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés