A főnök a szexről akart beszélgetni
Szexizmus és zaklatás a reklámszakmában - a legnagyobb cikik 2016-ból.
Ilyennek látják olvasóikat a női lapok főszerkesztői
Ambíciózus, szinte kortalan, mindenre és magukra is odafigyelő nőket képzelnek maguk elé.
A női lapokat alig érinti a print hanyatlása
Milyen stratégiákat, márkaépítési és értékesítési trükköket vetettek be a női lapok, hogy a példányszámuk ma sem nem csökken?
Három úttörő nő a magyar kreatíviparban
Nemes Juli, Kemény Éva és Gellért Emese három különböző korszak női kreatív ikonja.
Azok a nők, akik áttörték az üvegplafont, már nem rettegnek a kudarctól
Többek között ez derült ki a kommunikációs iparban végzett nagy genderkutatásunkból.
A kreatívigazgató inkább legyen férfi
Infografikán mutatjuk be a genderkutatásunk online kérdőívének eredményét.