Peleskey Zsuzsa sok év banki munka után stylistként kezdett új életet, de a marketinget sem hagyja maga mögött.

Fotósból lett ügynökségalapító-kreatívigazgató, most egy dizájnbrandet épít, és épp új kiállítására készül. Mátrai Miklóssal beszélgettünk.

Duca Andreának egy éve még Facebook-oldala sem volt, azóta már influencernek is felkérték. A HD Group vezetője emellett tanít, könyvet ír, és profi a gasztronómiában is. Portré.

Kaldenecker Antal volt tévés, rádiós, szinkronszínész, vlogger, most épp a film izgatja. Egy nem mindennapi reklámszakember portréja.

Gosztonyi Csaba a reklám mellett sok mindent kipróbált a kreatíviparban, rendszeresen szerepel filmekben, most épp színészstartupot indított.

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.