hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egyúttal ezen az eseményen mutatkozik be a Kreatív január-februári lapszáma, ahol bemutatjuk a legsikeresebb ügynökségeket és kampányokat is.

Megújult célokkal fut neki az új évtizednek a szövetség, szakmafejlesztés, új szolgáltatások és megújuló szervezeti működés következik.

A bankok és biztosítók a belső kommunikáció élharcosai egy kutatás szerint, mely azt is megállapítja, hogy időpocsékolás céges e-maileket küldeni, ha nincs, aki elolvassa.

Év végétől Bonnár-Csonka Zsuzsanna tölti be a Magyar Suzuki kommunikációs vezetői posztját.

A HRKOMM Awardra szeptember 6-ig várjuk a pályázatokat.

Több mint három évnyi közös munka után búcsúzik a Nespressótól az ügynökség.

Átadták az Employer Branding Award 2018 díjait.

hirdetés

Tartalommarketing, branded content, közösségi véleményvezérek. Mindkét verseny nevezési határideje április 11.

Tompa Gábor cégen belülről érkezett, 2003 óta dolgozik a svájci vállalatnak.

A PR pedig maraton, nem sprint – véli Szányi Gabriella, az MPRSZ elnökségi tagja. Véleménycikk a PR mérésének lehetőségeiről és a gyakorta hibás hazai gyakorlatról.

Az NNG-nek és az OTP-nek készített munkájukat is díjazta a zsűri, idén ez a harmadik nemzetközi verseny, amin nyernek.

hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

hirdetés
hirdetés

Friss hírek, csak röviden

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

A többkörös meghívásos tenderen az Avantgarde Groupot választották a feladatra.

Mostantól díjazzák például a legjobb marketingkommunikációs megoldásokat is.

Új menedzsment, új működési modell, új arculat, új ügyfelek az ügynökségnél.

Áprilistól a Bwnet.hu reklámfelületeit a sales house értékesíti.

A grandiózus jelenetben az egyszeri Alexa-felhasználó a Vezúv által lerombolt városba csöppen. Egy szendviccsel a kezében. 

A Volvo Car Corporation az ügyfélközpontú kultúra még hatékonyabb működésének érdekében átszervezi a vezérképviseletek felépítését.

Szaky a hulladékból csinált bizniszt, most Magyarországra hozza a 40 országban már bizonyított módszert. 

Új termékcsalád a Picknél, a Szalamettivel a fiatalabb fogyasztói generáció felé nyitnak. Kampánybejelentőt olvashattok!  

 A stratégiai kommunikációs építkezést a Continest hazai, illetve nemzetközi terjeszkedésre vonatkozó tervei indokolják.

Lukács Viktor posztjában azt írta, jó helyre került.

A Budapesti Történeti Múzeum tagintézményeivel pályázatot hirdetett, a határidő május 9.

Az ügynökség márciustól bővítette ki szolgáltatási körét a TikTokra is.

Művészegyetemek is csatlakoztak.

És az összes Instagram-profil 45 százaléka hamis – állítja a HypeAuditor új kutatása.

A vád szerint Jimmy Lai illegális tiltakozást szervezett még 2019-ben. Kína egyre jobban szorongatja a különleges jogállású területet. 

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

hirdetés