hirdetés
hirdetés
hirdetés

Stabil élmezőny és egy nagy ugrás jellemezte a tavalyi év eredményeit.

A PR Toplista bronzérmes ügynöksége a Café PR.

PR toplistánkon a harmadik legsikeresebb pr-megbízó a McDonald's.

A PR-Toplista 2. legsikeresebb hirdetője az NNG.

A PR-Toplista második legsikeresebb ügynöksége a Noguchi Porter Novelli.

A PR-Toplista legsikeresebb hirdetője: Heineken.

A PR-toplista legsikeresebb ügynöksége az Uniomedia.

Újra nagyot nyert az Uniomedia, stabil az élmezőny.

Idén már a LolliPOP pr-kategóriája is beleszámít a végső rangsorba.

A Kreatív Pr Listájának harmadik legdíjazottabb kampányáról mesél a K&H. 

A Kreatív idén először készítette el a Pr Toplistát.

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés