hirdetés
hirdetés
hirdetés

Filmes hangulattal ünnepelt az egyik legnagyobb utómunka-stúdió.

Továbbá nagy favoritja a polip – élve vagy halva. Nagy Gergely, az Artvertising Group alapító tulajdonosa írta e heti Kultúrterrorunkat.

Kovács Adél, a Republic Group art directorának Kultúrterrorját olvashatjátok.

Nyilván zenei ajánlatokban is bővelkedik Németh Róbert zenész, újságíró és a Progressive kommunikációsának Kultúrterrorja.

Ha a hét utolsó munkanapja, akkor Kultúrterror. Ez alkalommal a Morpho pr-menedzsere, Szakály Szilvia tollából.

Térdcsapkodós poénok, okos, pörgő párbeszédek, és szürreális jelenetek. Ezt mind hozta a Fleabag, a Russian Doll és a Barry.

Erre a fesztiválra lassan már hagyományosan leginkább toborozni járnak a cégek.

A TorTer és a Pesti Portré tanácsadója a gengszterzsáner klasszikusain át eljut a Kemencés pizzáig meg vissza, közben felbukkan Ascher Tamás, Grecsó Krisztián és Máté Bence neve is. Kultúrterror.

Ha csak a számokat nézzük, a YouTube Music könyvtára a nagyobb a Spotify-jal összehasonlítva.

A Budapest Park idei arculatát megalkotó Csató Csengét saját gyerekkora inspirálta a képzeletbeli Planet 8 megalkotásában.

Radnai Márk, a reklám rendezője mesél Kasszás Erzsi kalandos megszületéséről.

A Friss Húson kiderült, hogy újabb filmes generációban van ott a nemzetközi sikerszéria lehetősége.

Az első napokban ismert emberek mellett körülbelül kétszázan véreztek a Trónért.

A rendezvényes szakmai szervezet Event Touch néven futó eseményén az előadók, a kiállítók és a cateringesek is kitettek magukért. És még robothosztesz is volt.

Szőke Eszter, a Grayling ügyvezető-helyettese írta e heti Kultúrterrorunkat.

A napilap tévészpotokkal és számos akcióval ünnepli 25. születésnapját. 

Ajánl viszont helyette sok-sok programot a kutyás természetjárástól a via ferratán át Elon Musk könyvéig.

Budapest legjobb pékségét és a legjobb gintonic lelőhelyeit is megtudhatjuk Varga Sárától, a Socially alapítójától.

A Videómánia egymilliós feliratkozószámát ünnepelték a Special Effects csapatával.

 A Ruben Brandt és a Susotázs jelölése is inkább meglepetés lenne.

De ezen kívül is sok-sok pörgős, vagy épp elmélyedős programot ajánl Fadgyas Gábor, a Café PR fejlesztési igazgatója.

Nagy Márton, a Positive by Hinora Group kreatív partnere írta e heti Kultúrterrorunkat.

Könnyed kreatív verseny az ünnepek előtti utolsó napokra.

Jávor Zsófia, a Libri-Bookline pr-menedzsere írt Kultúrterrort a Kreatívnak.

Idén is kihirdette a Kutyabarát.hu az Év Kutyabarát Helyeit. A Kreatív különdíját az Artificial Group nyerte, a közönségdíj a Music FM-é lett.

Borsodi sört és Indiát is ajánlja Bendl Mátyás, a POME vezetője a Kultúrterrorban.

Kultúrafogyasztás a cikitől a cukiig: Doroszlai Beátának, a Noguchi Porter Novelli ügyféligazgatójának ajánlója.

Winkler Róberttel, a Totalcar alapítójával egy kisüzemi sörözőben beszélgettünk influencerségről, házi sörfőzésről és a médiahelyzetről.

Interjú Katz Dáviddal, a 24.hu videós újságírójával.

Neil Gaiman-könyveket és különleges sportokat is ajánl e heti Kultúrterrorunk szerzője, Vastagh Ákos.

hirdetés

Lezárult a közönségszavazás, ezek voltak a Sziget legjobb márkahelyszínei a Kreatív olvasói szerint. Van itt cipőáruház, divatmárka és whisky is.

hirdetés

Kultúrterrorjában - sok más mellett - rengeteg ilyen témájú regényt és filmet is ajánl az olvasóknak az ACG ügyvezető-helyettese.

Az eredeti cél 3 millió volt, ezt jelentősen túlszárnyalták.

A csóromföldi nyári egyetemen hét, lakhatásra is alkalmas kortárs víkendházat építettek fel.

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

hirdetés
hirdetés

Friss hírek, csak röviden

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

A többkörös meghívásos tenderen az Avantgarde Groupot választották a feladatra.

Mostantól díjazzák például a legjobb marketingkommunikációs megoldásokat is.

Új menedzsment, új működési modell, új arculat, új ügyfelek az ügynökségnél.

Áprilistól a Bwnet.hu reklámfelületeit a sales house értékesíti.

A grandiózus jelenetben az egyszeri Alexa-felhasználó a Vezúv által lerombolt városba csöppen. Egy szendviccsel a kezében. 

A Volvo Car Corporation az ügyfélközpontú kultúra még hatékonyabb működésének érdekében átszervezi a vezérképviseletek felépítését.

Szaky a hulladékból csinált bizniszt, most Magyarországra hozza a 40 országban már bizonyított módszert. 

Új termékcsalád a Picknél, a Szalamettivel a fiatalabb fogyasztói generáció felé nyitnak. Kampánybejelentőt olvashattok!  

 A stratégiai kommunikációs építkezést a Continest hazai, illetve nemzetközi terjeszkedésre vonatkozó tervei indokolják.

Lukács Viktor posztjában azt írta, jó helyre került.

A Budapesti Történeti Múzeum tagintézményeivel pályázatot hirdetett, a határidő május 9.

Az ügynökség márciustól bővítette ki szolgáltatási körét a TikTokra is.

Művészegyetemek is csatlakoztak.

És az összes Instagram-profil 45 százaléka hamis – állítja a HypeAuditor új kutatása.

A vád szerint Jimmy Lai illegális tiltakozást szervezett még 2019-ben. Kína egyre jobban szorongatja a különleges jogállású területet. 

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés