5 sportos kérdés, 7 sportos válaszoló
Sportot szpnozoráló cégek vezetőit kérdeztük arról, hogy mit jelent nekik személyesen és a márkájuknak a sport.
Online sportfogadás: nem a vesztesek sportja
Két év alatt több száz sportfogadó oldalt lőtt le a NAV Magyarországon.
Szívvel-lélekkel szurkol a magyar
A Telekom idei sportkampányának középpontjában a Szurkolói Szív áll.
Vizes sportolók, akik kiemelkedve a mezőnyből márkát építettek
Az úszás mint sportág nincs a sportmarketingesek kedvencei között, nálunk mégis különleges pozícióban vannak sportolóik.
Hogyan lesz többképernyős egy sportközvetítés?
Egy képernyő nem elég. A mobileszközök elterjedésével természetessé vált a multitasking médiafogyasztás, ami nagyszabású sportesemények tévés közvetítéseit sem kíméli.
Felpörgő példányszám, példátlan nézettség
Sportmédia helyzete ma Magyarországon - milyen tartalmi és hirdetői megoldásokat használnak a legfontosabb szereplők?
A mainstream felé nyitnak a gyúrós márkák
Együttműködések, reklámok, nyitás a szélesebb közönség felé: milyen a táplálékkiegészítőket gyártó cégek marketingje?