Ideje jegyet váltani az adatvonatra!
A magyar hirdetők használnának adatalapú megoldásokat, ha a médiacégek fejlesztenének ebbe az irányba. Sólyom Balázs vendégcikke.
Sanders ezredes beájulna
Rényi Ádám szerint a KFC pr-katasztrófája valójában hr-katasztrófa. Publicisztika.
Propaganda-e a magyar médiamodell?
Nádori Péter publicisztikája a magyar médiapiac jelenlegi helyzetéről.
A marketingszakma esete a sajtburesszel
Kenderesi nyilatkozata magas labda, amit csak le kell csapni. Az egyiknek sikerült, a másiknak nem. Rényi Ádám publicisztikája.
Ha a Wikipédiára gondolok, jobb kedvem lesz
Nádori Péter publicisztikája kifejezetten dicséri az internetet.
Hogyan születnek Váncsa István írásai?
Kreatív írásról és inspirációról mesél az Élet és Irodalom szerzője.
Mindenki média. És akkor mi van?
Nádori Péter publicisztikája arról, hogy mit mondana annak az ismerősének, aki rettenetes hülyeséget oszt meg a Facebookon.
Tervezhető tapasztalatok - a „fogyasztói élmény” védelmében
Kötcsei Csaba, az Isobar Budapest ügyvezetője Nagy Bálint hétfői véleményére reagált.