hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

kutatási igazgató, NRC Kurucz Imre cikkei

  #1
2017-12-18 16:16:00

Vízpart, wellness, városnézés – ezek a tipikus mozgatórugói egy-egy belföldi utazásnak. A 18-59 évesek fele üdült az országhatárokon belül az elmúlt három évben – derül ki az NRC friss kutatásból, mint ahogy az is, hogy a magyarok jellemzően egy-két hónappal az utazás előtt hozzák meg a döntést és intézik a foglalást, és ha jól érzik magukat valahol, hajlamosak visszatérni.

  #2
2017-10-05 07:48:00

Az NRC Marketingkutató exkluzív kutatást készített a Kreatív és a POME közös Youth & Young Family Konferenciájára abból a célból, hogy feltérképezze a két célcsoport vásárlási szokásait és a döntési folyamataikban megfigyelhető hasonlóságokat, illetve különbségeket.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás