hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

szociológus Dányi Endre cikkei

#1
2002-11-29 00:00:00
A budapesti yuppie értelmiség önként és dalolva iratkozik be az utóbbi hónapokban egy olyan adatbázisba, amely háromdimenziós ábrát készít arról, ki kit ismer személyesen és milyen közelről. A Who Is Who?, azaz „WiW” elnevezés egy sajátosan magyar virtuális közösséget takar, és szándékától abszolút függetlenül branddé nőtte ki magát. A magyar sajtóban ilyen mélységben a Kreatív dolgozza fel először a témát Dányi Endre tollából.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás