hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

szociológus Pálinkás János cikkei

  #1
2010-04-30 10:58:23

Hogyan mozognak a hazai kommunikációs ügynökségek az interneten? Kik vannak fent Facebbok-on, Twitteren, videómegosztókon és egyéb webkettes felületeken és mit csinálnak ott? Pálinkás János, a Next Wave vezető tanácsadója összegzi a kutatási eredményeket.

#2
2003-01-31 00:00:00
Dányi Endre barátom a Kreatív előző számában részletesen bemutatta az egyik legdinamikusabban fejlődő hazai online közösséget, a WiW-et (Who is Who). Az érdekfeszítő és alapos cikk körüljárta az internetes közösségek jellemzőit, azok jelentőségét és egyben fejlődését is (WELL → web → WiW).
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás