hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

OMD, ügyvezető igazgató Macher Szabolcs cikkei

#1
2005-12-06 00:00:00
Október végén ismét kiosztották a magyar reklám Oscar-díjának becézett, a leghatékonyabb kampányokért járó Effie-szobrocskákat. Nem tudom, annak idején ki vagy kik találták ki, hogy van hasonlóság az Amerikai Filmakadémia (AF) által kiadott díj és a magyarra honosított nemzetközi marketing­kommunikációs díj között, de gyanítom, nem sok Oscar-átadást láthattak korábban.ényéről és a szervezésről
#2
2003-12-01 00:00:00
Azért ragadtam billentyűzetet, mert úgy érzem, mindkét oldalhoz lennének kérdéseim, felvetéseim az idei Effie-vel kapcsolatban. Itt van mindjárt ez a „mindkét oldal” dolog, amit meg kellene magyaráznom.
#3
2003-07-01 00:00:00
Miért nem használják ki? Kérdezhetnénk azt is: „Miért?!? Nem használják ki?” Mindkét felvetés jogos, hiszen nem lehet azt mondani, hogy senki nem él az integrált kommunikáció nyújtotta lehetőségekkel, de sajnos még nem általános a gyakorlat.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás