hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arcus Interactive Group, kommunikációs menedzser Szeszlér Vera cikkei

  #1
2006-09-14 00:00:00
Az ügyes cégek weboldalukon ötvözik a marketinget és az értékesítést, és az oldalukra érkező látogatók közül ma már minél kevesebbet eresztenek el anélkül, hogy azok közvetlen hasznot is hoznának a márkának – állítja Szeszlér Vera, az Arcus Interactive Group kommunikációs menedzsere.
  #2
2004-07-06 00:00:00
Külföldön már elindult a kisebbségeket célzó – etnikai – marketing, azonban előfordulhat, hogy a hirdetők vakvágányra futnak, és céljaik elérése helyett csak az előítéleteket erősítik. A magyarországi hirdetők még egyáltalán nem nyitottak az etnikai marketingre.
  #3
2004-06-01 00:00:00
Egyre több hirdető szervez középiskolásoknak szóló programokat, és használja a falakon kihelyezett médiumokat. Az iskolaigazgatók gyakran hárítanak ugyan amiatt, hogy a márkamegjelenések etikai kérdéseket vetnek fel, de a hirdetők megtalálják a kiskaput, hogy elérjék a 14-18 éveseket.
  #4
2004-03-08 00:00:00
Egy reklámügynökségnél az alapvető infrastruktúra biztosítása mellett a kreatív munkavégzést is lehetővé kell tenni. Arról nem is beszélve, hogy az arculat egyik fontos eleme maga a „bázis”.
  #5
2004-02-01 00:00:00
Nem az a lényeg, mit akar a cég magáról a honlapján elmondani, hanem hogy megtalálja-e testreszabottan a látogató, ami őt aktuálisan érdekli.
#6
2003-12-01 00:00:00
A világ menőbb részén beszabadult a képzőművészet a divatfotózásba. Magyarország láthatólag több lépéssel van lemaradva a külföldi trendektől. Megoszlanak a vélemények arról, hogy csak látható, vagy igazolt is a hiányzás a nemzetközi palettáról.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás