hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

SBS Broadcasting, kereskedelmi és marketing vezérigazgató-helyettes Frank A. Eijken cikkei

  #1
2004-06-01 00:00:00
A szpotokra épülő kommunikációs kampányoknál lényegesen hatékonyabbak lehetnek a márkával való érzelmi kötődés kialakítására alkalmas, „tartalomba csomagolt” üzenetek. Erről beszélt Frank A. Eijken, a TV2 anyavállalatának, az SBS Broadcastingnak a kereskedelmi és marketing vezérigazgató-helyettese a Nagy Kreatív Napon.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás