hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kántor Barbara cikkei

  #1
2006-06-06 00:00:00
Külföldön és itthon egyaránt nehezíti a kiadók helyzetét, hogy számos ponton hiányos a jelenlegi olvasottságmérési rendszer.
  #2
2006-05-05 00:00:00
Az ESPN sportcsatorna márkázott mobilkészüléken keresztül kínálja tartalmait az Egyesült Államokban. Itthon a szolgáltatók a 3G-s hálózatok elindulásával készülnek ugyan a mozgóképes tartalomszolgáltatásra, de a mobiltévé általánossá válása még nagyon messze van.
  #3
2006-02-06 00:00:00
Kétfelől indulnak az ellenzéki pártok a 2006-os választási meccsre – és ennek megfelelően széttart a kommunikációs stratégiájuk is.
  #4
2005-10-03 00:00:00
Az egykori magyar nagyáruházak képtelenek felvenni a versenyt a modern divatházakkal. Miközben sorra jelennek meg a nemzetközi láncok áruházai – a Zara és a H&M –, a régi nagyok – a Skála, a Luxus és a Corvin – egymás után tűnnek el. Van viszont ellenpélda máshol: a spanyol El Corte Inglés, illetve a Marks & Spencert üzemeltető magyar S-Modell története.
  #5
2005-10-03 00:00:00
Nincs sok különbség aközött, ha egy dohánycég dohányellenes kampányt folytat, és aközött, ha az Unilever és a Nike kivételesen átlagos alkatú nőkkel akarja eladni termékeit. Mindenesetre úgy tűnik, elindulhat a világban egy pozitív trend a nők médiareprezentációjának megváltoztatására.
  #6
2005-10-03 00:00:00
Bár a magyar kereskedelmi rádiók honlapjai integrálják az éteri aktivitásokat az online felülettel, mégis úgy tűnik, egyelőre sok helyen kihasználatlan az internet kínálta interaktivitás a webrádiózás mellett. Tervek már vannak, de a rádióhallgatók internetezési szokásai nagyban meghatározzák a kínálatot.
  #7
2005-09-01 00:00:00
Az SMS minden más marketingcsatornánál hatékonyabb – ennek ellenére Nyugat-Európában és Amerikában még csak a mobilszolgáltatók léptek túl a hagyományos, „küldj egy üzenetet, és nyerj” típusú kampányokon. A piac bővülése és a technológiai újítások révén új típusú mobilpromóciók jelennek meg, amelyekkel eredményesebb lehet az ügyfélkommunikáció.
  #8
2005-07-05 00:00:00
Új trendek jelentek meg az európai turizmusban: egyre kedveltebb program az újonnan csatlakozott uniós fővárosban eltöltött hosszú hétvége. Ez nagyban köszönhető a fapados légitársaságok térnyerésének, aminek csak az szabhat határt, hogy a nemzetközi szállodaipar egyelőre fél a fapados módszer bevállalásától.
  #9
2005-06-01 00:00:00
Korábban soha nem látott médiaérdeklődés övezte a Vatikánt a II. János Pál halálát megelőző napoktól az új pápa megválasztásáig. Az egyházi állam számára rendkívüli pr-lehetőséget jelentő eseményfolyam nem a semmiből született, hanem Karol Wojtyla több évtizedes, gondosan felépített kommunikációs stratégiájának az egyenes következménye.
  #10
2005-06-01 00:00:00
Úgy tűnik, hogy bár II. János Pál pápa halála miatt a katolikus egyházra komoly médiafigyelem terelődött, a magyarországi egyházak egyelőre nem ismerték fel a modern kor adta pr-lehetőségeket, hiszen alig futtatnak kommunikációs kampányokat. Mindössze egy ponton látszik a szemlélet változása: az egyházak megjelentek a világhálón.
  #11
2005-05-05 00:00:00
A Sony valaha a fogyasztók kívánságlistájának első helyén állt. Mára azonban a vezető helyet átvette az Apple, előbbi pedig – hacsak nem történik valamilyen radikális változás – nagyapáink elektronikai márkájaként marad meg az emlékezetünkben.
  #12
2005-04-05 00:00:00
Amerika tizen-, és huszonévesei egyre kevesebb időt töltenek a televízió előtt, helyette a gyakran már a világhálóra is köthető videojátékokkal játszanak. Ezt a piacot nem lehet figyelmen kívül hagyni, bár újfajta technikákra van szükség, hogy a hirdetések hatékonyan működjenek.
  #13
2005-04-05 00:00:00
Annak ellenére, hogy az ingatlanpiac növekedése lelassult, a beruházók a közelmúltban nem növelték lényegesen költségvetésüket, és nem kerestek újabb csatornákat ahhoz, hogy ingatlanjaikat hirdessék.
  #14
2005-04-05 00:00:00
Alacsony áraival akar Magyarországon is piacot szerezni az ősszel boltot nyitó svéd Hennes & Mauritz (H&M) ruházati márka – nyilatkozta a Kreatívnak Carl-Henric Enhörning, a H&M befektetői kapcsolatokért felelős igazgatója.
  #15
2005-04-05 00:00:00
Óvatoskodó városképvédelmi bizottságok és megoldatlan szabályozási helyzet bonyolítja a közterületi reklámpiac szereplőinek életét, miközben a relatív olcsóvá váló outdoor iránt lassan, de folyamatosan nő a hirdetők érdeklődése.
  #16
2005-03-04 00:00:00
Öt próbaév után, 2004 végén élesben is elindult Magyarországon a digitális műsorszórás, amelynek 2012-re le kell váltania az analóg rendszert. Az új technológia a mainál sokkal jobb kép- és hangminőséget, több csatornát és interaktív szolgáltatásokat ígér. Az átállás azonban sokba kerül, és nem tudni, ki fizeti meg az árát.
  #17
2005-03-04 00:00:00
Ad hoc jellegű akciómarketinget használ a legtöbb felsőoktatási intézmény, pedig a diákokért egyre erősebb a verseny. A legnagyobb csata a gazdasági felsőoktatásban zajlik.
  #18
2005-02-02 00:00:00
A külföldi tévék hírversenye már a délkelet-ázsiai természeti katasztrófa estéjén elkezdődött, azonban Magyarországon csak az internetes hírportálok kapcsoltak időben.
  #19
2005-02-02 00:00:00
Kutatások szerint egyre több nem amerikai fogyasztó – az Egyesült Államok közelmúltbeli külpolitikájára válaszolva – mellőzi az amerikai márkákat. A térvesztés okát egyesek a változó közízlésre, mások inkább a tudatos fogyasztók Amerika-ellenességére vezetik vissza.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás