hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Grant Reklám, ügyvezető Benkő-Benczúr Ágnes cikkei

  #1
2006-07-14 00:00:00
Amikor megjelent a Dove kampánya a valódi szépségért, kétkedve fogadtam. A szépségipar egyik meghatározó szereplőjének a nők önbecsüléséért indított kampányát, ha profinak is, de mégis kicsit hamisnak tartottam, hiszen a probléma kialakulását ők maguk is alátámasztották tevékenységükkel. Ám az általános kampány után megjelentek a termékreklámok, és azt láttam, hogy a szándék komoly, valóban igyekeznek szemléletváltozást elérni.
  #2
2006-07-14 00:00:00
Éppen autót vezettem. Megláttam, mert feltűnő volt. Dekódoltam, mert egyértelmű volt, és abban a környezetben jelent meg, ahol nem lehetett félreérteni, miről szól. Aztán értékeltem reklámos szemmel. Rendben volt. Tudatosan választott egyszerűség: a közterületi táblákon fekete alapon fehér betűk, minimál designnal készült reklámcsík a „Lesz Piramis” felirattal és egy weboldal-cím. A plakát jobban felkelti a figyelmet, mint a többi, nagyobb, színesebb, fotókkal és információkkal telezsúfolt plakát, és mindegyiknél ötletesebben fogalmaz.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás