hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kibelbeck Mariann cikkei

  #1
2007-01-29 14:22:36
Az éles piaci versenynek és a Béres hadjáratának tudja be Schobert Norbert azt, hogy három millió forintot kellett fizetnie a versenyhivatalnak. Mint ismeretes a Norbi.hu-t és a Bio Time céget összesen 17 millió forintra büntette a hivatal a fogyasztók megtévesztéséért. A vizsgálat szerint valótlanságok jelentek meg a NorbiFit elnevezésű testsúlycsökkentő étrend-kiegészítő reklámjaiban.
  #2
2007-01-26 15:40:14
Az utóbbi egy évben megváltozott az amerikai cégek marketingkommunikációs stratégiája: az eddiginél kisebb szerep jut a tárgyi tudásnak és az oktatásnak - állapítja meg a Weber Shandwick kommunikációs tanácsadó ügynökség és a KRC Research kutatóintézet közös felmérése, amely szerint elérkezett a „kreativitás alapú gazdaság” kora.
  #3
2007-01-17 12:53:25
Kinézte magának a bankszektort a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), amely piactisztítási eljárássorozatot indított a szegmensben. A hivatal a hitelkártyákhoz kapcsolódó tájékoztatások jogszerűségét vizsgálja. A GVH illetékese szerint sikeresebb lenne egy kreativitásra épülő kampány, mint a pontosnak tűnő tájékoztatás a reklámanyagokon. Ebben láthatólag sok bank „elvérzik”.
  #4
2006-12-20 14:48:51
Jövő év elejétől több ügynökség életében változások történnek.
  #5
2006-12-15 15:14:10
Szexistának, lealacsonyítónak és erőszakra utalónak tartja az Axe Body Sutra férfidezodor reklámkampányát egy magánszemély, aki emiatt bojkottot hirdetett az Unilever termékei ellen.
  #6
2006-12-12 13:09:20
Magyarországon is elérhető már az Aegis Group piackutató ágához tartozó Synovate új, Brand Value Creator (BVC) elnevezésű márkakutatási rendszere.
  #7
2006-12-04 13:37:19
Magyar modellt vesz át a belga SBS csatorna. A TV2 tavaly életre keltett kereskedelmi márkáját, a Brand Care-t a belga partner azonos tartalommal, névvel, és hasonló designnal alkalmazza majd a jövőben.
  #8
2006-11-28 13:23:07
Kidolgozta a Magyar Turizmus (MT) jövő évi marketingkommunikációs tervét. A társaság feleannyi szakkiállításra látogat el jövőre, mint azt idén tette, és a nyomtatott kiadványok helyett 2007-ben inkább az internetes megjelenést erősíti. Az MT céljai közt szerepel a fiatalok elérése, ezt segíti a Cool Budapest kampány is, amelynek még nincs pontos elnevezése - tudtuk meg Kelecsényi Ágnestől, az MT marketing-vezérizgatójától.
  #9
2006-11-21 12:52:29
A Magyar Online Hirdetési Index (MOHI) adatai szerint az idei esztendő harmadik negyedévében egymilliárd 84 millió forint volt a nyolc MOHI-tag együttes, tiszta - ügynökségi jutalékot és egyéb, nem online hirdetésből származó forgalmukat nem tartalmazó - online hirdetésbevétele, ami az előző év azonos időszakához képest 50,9 százalékos növekedést jelent.
  #10
2006-11-16 11:58:47
Az FDB francia-magyar vegyesvállalat Feldobox néven új terméket vezetett be Magyarországon az ajándék- és promóciós tárgyak piacán. A különböző csomagok tematikus utalványokat tartalmaznak, amellyel aktív szabadidős tevékenységeket adhatnak ajándékba a vásárlók. A külföldön már népszerű modell magyarországi bevezetéséről a cég ügyvezető igazgatóját, Sylvain Courot kérdezte a Kreatív Online.
  #11
2006-11-14 11:55:18
Kifejezetten a fiatalokat megmozgató események szórólapjait, illetve egyéb promóciós eszközöket összegyűjtő ingyenes termékcsomaggal lépett piacra az On Media. A Don’t Panic elnevezésű termék egy boríték, amely a hirdetők üzeneteit tartalmazza. A Kreatív Online Fördős Tamást, az On Media ügyvezetőjét a többek között New Yorkban és Londonban már évek óta a piacon lévő termék magyarországi debütálásáról kérdezte.
  #12
2006-11-10 10:55:01
A Magyar Terjesztés-Ellenőrző Szövetség (Matesz) harmadik negyedévi gyorsjelentése szerint a napilapok közül főként a bulvárkiadványok növelték az értékesített példányszámukat az előző negyedévhez képest.
  #13
2006-11-07 12:30:30
A helyi rádiók közti információcsere kialakítása, a külső kommunikáció és az érdekképviselet erősítése - többek között ezeket a célokat fogalmazta meg a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (HEROE) október elején kinevezett elnöke, Radetzky András, aki 34 évesen a szervezet eddigi legfiatalabb vezetője.
  #14
2006-10-27 10:46:20
A Magyar PR Szövetség (MPRSZ) banki háttérszolgáltatással akarja segíteni az uniós tenderen induló, előfinanszírozási gondokkal küszködő ügynökségeket.
  #15
2006-10-26 11:42:42
Egy hónapos tesztelési időszak után indult el az összes médiatípust lefedő, kizárólag a médiavásárlásra specializálódott web alapú Mediaoutlet.hu.
  #16
2006-10-24 13:55:37
Az Effie felügyelő-bizottsága vizsgálja a Vodafone Dumabérlet kampányt, amellyel a Grey aranyat nyert a reklámhatékonysági versenyen.
  #17
2006-10-18 10:41:20
A hálózatos kommunikációs ügynökségek egyik piaci előnye, hogy globális tendergyőzelem után nemzetközi megbízásokat örökölhetnek.
  #18
2006-10-13 11:44:56
Klapka György vállalkozóban, ijf. Lengyel Tiborban, a TVnet internetszolgáltató vezetőjében és Hild Imrében, az OTP Életjáradék vezérigazgatójában az a közös, hogy nem színészekkel, sportolókkal, közéleti személyiségekkel reklámoznak, hanem a cégek vezetői tűnnek fel a hirdetéseken.
  #19
2006-10-09 12:38:11
A gyufacímke-reklámozás múltjára és jövőjére akarja felhívni a figyelmet egy pályázattal a Leo Burnett.
  #20
2006-10-02 10:51:39
Egy szűk fogyasztói réteg egyre nyitottabb a magas minőséget képviselő márkákra.
  #21
2006-09-28 11:39:13
Új eszközök, kibővült hálózatok és szokatlan hirdetési megoldások jelentek meg az alternatív indoor és outdoor reklámpiacon. A
  #22
2006-09-26 10:49:07
Tesztelési időszak után elindult a web alapú kontrollrendszer, a RadioMonitor.
  #23
2006-09-21 10:48:43
A magyarországi reklámhatékonysági verseny döntőjébe a Grey és a McCann Erickson jutott be a legtöbb munkával.
  #24
2006-09-19 12:34:25
Az amerikai és a nyugat-európai trendet követve egyre több magyar celebrity bízza pr-ügynökségre menedzselését.
  #25
2006-09-14 12:33:01
A cigaretta után az alkoholos italokat is figyelmeztető mondatokkal címkézhetik fel az uniós országokban - mindez abból a jelentésből derült ki, amelyet az Európai Bizottság (EB) állított össze az alkoholreklám-korlátozásokról.
  #26
2006-09-08 10:48:30
Vita alakult ki a bulvárlap-piacon. A szereplők: a hot! című sztárlappal nemrég debütált Ringier, valamint a Sanoma, amely először HOT főcímmel egy melléklettel, majd augusztus végén Helló V.I.P.! címmel egy bulvár hetilappal rukkolt elő.
  #27
2006-09-06 11:07:55
A network reklámügynökségek egyik piaci előnye, hogy az anyacégen keresztül több ügyfelet is örökölnek.
  #28
2006-08-31 09:40:34
Az elmúlt hónapokban 57 utcai plasztiktehén dobta fel a fővárosiak mindennapjait vagy borzolta fel kedélyállapotukat.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás