hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dávid Imre cikkei

  #1
2007-04-05 12:00:00
Az elmúlt években több, nagy befogadóképességű budapesti konferenciaközpont tervéről is hírt adott a hazai sajtó, eddig mégsem épült ilyen létesítmény. Annak ellenére, hogy egy jól felszerelt, három-hatezer férőhelyes csarnok jelentősen növelhetné a főváros és a helyi szolgáltatóipar bevételeit.
  #2
2007-03-23 11:21:19
Az elmúlt években több, nagy befogadóképességű budapesti konferenciaközpont terveiről is hírt adott a hazai sajtó, eddig mégsem épült ilyen létesítmény. Annak ellenére sem, hogy egy jól felszerelt, három-hatezer férőhelyes csarnok komolyan növelhetné a főváros és a helyi szolgáltatóipar bevételeit – írja az áprilisi Kreatív.
#3
2006-12-12 00:00:00
Mivel a stratégiai partnerségnél egyre fontosabb tényezővé válik a megbízók szemében az ügynökségek árszabása, az utóbbi időben egyre többször cserélnek kommunikációs partnert a hazai cégek. Vannak, akik a tendereztetési gyakorlat átalakításában látnák a változáshoz vezető utat.
  #4
2006-11-16 00:00:00
A Magyar Rádió új elnöke ambiciózus tervekkel vág neki a közszolgálati csatorna átalakításának, ám egyelőre nem látszik, milyen gazdasági jövő vár a nyolcvanegy éves közrádióra.
  #5
2006-11-16 00:00:00
Johannes Kastner, a Kastner & Partners reklámügynökség alapító-tulajdonosa, a kreatívszakma osztrák fenegyereke azzal vált híressé, hogy piacra vezette és nemzetközi sikermárkává tette a Red Bull energiaitalt. Ügynökségi hálózata – amelynek filozófiája, hogy nincs filozófiája – ma olyan márkák kommunikációját viszi, mint a Mercedes vagy a Puma.
  #6
2006-10-09 00:00:00
Az elmúlt másfél évben feltűnő állásváltási hullám indult el a hazai reklámpiacon. Kiégettség,
a szakma megbecsültségének hiánya, költségtakarékosság és struktúraváltás – ezek együtt, de eltérő mértékben okozzák a változásokat.
  #7
2006-09-14 00:00:00
A magyar fogyasztókat nem zavarja, ha külföldön készült reklámfilmeket látnak, de szívesen veszik, ha a cégek hazai készítésű szpotokkal népszerűsítik márkáikat – derült ki a TNS Hungary és az OMD közös kutatásából. A kreatívszakemberek szerint nem a hazai gyártás, sokkal inkább a hitelesség és az átgondolt stratégia a lényeg.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás