hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Balázs D. Attila cikkei

#1
2008-03-04 12:00:00

A román médiapiac dinamikus fejlődése kihat az erdélyi magyar médiapiacra is.

  #2
2008-03-04 12:00:00
A szerbiai magyar médiapiac csak lassan növekszik, egyesek szerint a szerkesztőségeken túl nagy a politikai nyomás.
  #3
2008-03-04 12:00:00
Horvátországban viszonylag kevés magyarnak kevés specializált médiatermék szól. A magyarországi lapkiadók is főként nyáron és a tengerparton terjesztik a lapjaikat.
  #4
2008-03-04 12:00:00
A szlovéniai magyarság médiaszomját mindössze egyetlen hetilap, egy közösségi rádió- valamint egy tévéműsor és két internetes portál hivatott kielégíteni.
  #5
2008-03-04 12:00:00
Alaposan összezsugorodott a felvidéki magyar médiapiac, a több mint félmilliós felvidéki magyarságra mostanra már csak egy napilap jut.
  #6
2008-03-04 12:00:00
A hosszú ideig elszigetelt Ukrajnában mindössze néhány médiatulajdonos kezében van az összes megjelenő magyar médium.
  #7
2008-02-21 15:42:39
Közép-Kelet-Európában Románia médiapiaca fejlődik a legdinamikusabban és ez a lendület az erdélyi magyar médiára is hatással van – írja a Kreatív márciusi száma, amelyben a melléklet a határontúli magyar médiapiaccal foglalkozik. A lapból kiderül, hogy a romániai magyar nyomtatott médiapiac meglehetősen telített, és a magyarországi csatornákkal nemigen versenyezhetnek az erdélyi helyi televíziók.
  #8
2006-12-12 00:00:00
A román reklámügynökségek az elmúlt években meglehetősen jól szerepeltek a nemzetközi reklámversenyeken. Sikereik a piacot ismerők szerint elsősorban a bátor ügyfeleknek köszönhetőek, akik felnőttnek tekintik a fogyasztókat, és a gyorsan növekvő piac miatt mernek kockáztatni.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás