hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Motorola, pr-vezető Hajagos Rita cikkei

  #1
2007-04-05 12:00:00
„...A Badár Sándor és Szőke András – eddig talán szűkebb rétegben, mostantól valószínűleg széles körben is nagy népszerűségnek örvendő – szereplésével készült reklámfilmsorozat újszerűsége, hogy a humorra építő, egyszerű nyelvezet kiegyensúlyozza az egyébként nehezen és hosszasan magyarázandó új generációs multimédiás és IT/telekommunikációs megoldások bemutatását...”
  #2
2007-04-05 12:00:00
„...Ha emlékeim nem csalnak, több mint 10 éve kaparja a szerelő a vízkövet a mosógép fűtőszáláról, háttérben a kezeit összecsapkodó, fejét ingató háziasszony figurájával. Talán csak a fürdőszobabútor változott a beépített szettről IKEA-vitrinre. Való igaz, hogy más üzenete nem nagyon akad egy vízlágyítónak, mint hogy a kemény vizet meglágyítja...”
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás