hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

marketingszakember (a szerző az OTP Bank elégedett ügyfele és az is marad) Hajdú Attila cikkei

  #1
2007-04-05 12:00:00
Néhány hete kíváncsian várhattuk, vajon milyen márka vagy szervezet emblémája bukkan fel a mindenki által ismert békejel és társai mögött. Nem kellett sokáig várnunk, az OTP Bank új, terjeszkedésére és étvágyára is kedvesen utaló átölelős logója tűnt elő, melyet azóta masszív, szépen kidolgozott kampánnyal véstek mindannyiunk tudatába. A csak a logót ábrázoló hirdetéseket követték az embereket is mutató képek és filmek, közelebb hozták hozzánk az új emblémát. Ment minden, ahogy kell.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás