hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Brückner Gergely cikkei

  #1
2007-12-04 12:00:00
Nobilis Kristóf, a leggazdagabb magyar üzletemberek egyike alig három év alatt építette ki médiaportfólióját. Az érdekeltségeit összefogó holding még mindig keres felvásárlási célpontokat, de már elsősorban nem Magyarországon, inkább a szomszédos országokban. Az alábbiakban az egyik legdinamikusabban növekvő hazai cégbirodalmat igyekszünk bemutatni.
  #2
2007-11-04 12:00:00
A korábbi technológia alapú felosztás helyett szolgáltatástípusok alapján szervezi át üzletágait a Magyar Telekom. Az átalakítás komolyan hat a cég kommunikációjára is: személyi változásokat jelent, és újabb óriási reklám- és marketingráfordításokat igényel majd.
  #3
2007-10-04 12:00:00
A tőzsdén jegyzett Econet az idén intenzív terjeszkedésbe kezdett, és ezzel rövid idő alatt berobbant a magyar médiabirodalmak közé. Ennek nyomán ismét egy cégcsoportba került a Pesti Est és az egykori Est FM utódja, a Radio Café. A cég felől arról is hallani, hogy új, ingyenes terjesztésű tévés műsormagazint tervez indítani.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás