hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

ACG.Hey, ügyvezető igazgató Blaskó Nikoletta cikkei

  #1
2007-12-04 12:00:00
„Elsőre talán nagy hűhónak tűnik ez a nagy zenevilág ezért az egyszerű kis üzenetért, de jobban átgondolva, hiba lenne így gondolni. Az a célcsoport, akikhez ők keresik (és meg is találják) az utat, fejvesztve menekül, ha reklámszagot érez. A márka azonban itt egy jópofa kommunikáció báránybőrébe bújik, így a kiszemeltek önként és néha tényleg dalolva esnek áldozatul. Olyan egyszerű a recept: építs fel egy világot, szórakoztass vele, és ha már átélték, rátérhetsz a lényegre…”
  #2
2007-12-04 12:00:00
„Sajnos akkora és olyan egyértelmű a ziccer, hogy inkább a jelenség veszélyére, a kommunikációs szakma megalázására hívnám fel a figyelmet, mintsem megpróbáljak ebbe a kampányba jópofa szófordulatokkal színezve belerúgni. Ezt a bloggerek és a köznyelv úgyis megteszi helyettem. Nekem és a szakmának maradjon meg a döbbenet…”
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás