hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mihalszki Zsuzsa cikkei

  #1
2011-08-24 15:16:00

A kiskereskedelmi szektor a különadók ellenére sokkal többet költött az első félévben listaáron, szinte minden más szektor spórolt. A Kantar Media elemzése.

#2
2011-02-07 18:19:00

A trendekhez hasonlóan - bár kisebb mértékben - de jobb évet zárt a reklámpiac tavaly, mint azelőtt. Listaáras reklámköltésben az élelmiszer szektort megelőzte a gyógyászati. A Kantar Media elemzése.

  #3
2009-02-10 15:08:23
Nullára csökkent a reklámpiac növekedési üteme tavaly decemberben. Kik a legnagyobb szenvedők? Kik költöttek a legkitartóbban? Mihalszki Zsuzsa, a TNS Media Intelligence kutatójának írása.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás