hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dreissiger Ágnes cikkei

  #1
2011-11-14 00:00:00

A Danubius és a Sláger 2009-es elhallgatása fenekestül forgatta fel a rádiós piacot, az új adók nulláról való indulása hirdetési szempontból a Juventusnak és a Rádió1-nek kedvezett. Az év vége előtt viszont lejár ez utóbbiak műsorszolgáltatási engedélye. Jönnek a frekvenciapályázatok eredményei, a piac újra felfordulhat.

#2
2011-07-13 15:39:00

Javában tombol a nyár és szünetel a tanítás, azonban a gyerekek vágyai, hogy egyszer szerkesztőségben és stúdiókban fognak dolgozni, valószínűleg nem illannak el egykönnyen. Mindeközben a közmédiában javában zajlik az átalakulás: csoportos leépítések, szakszervezeti tiltakozás. Lapunk munkatársa még a tanév végén tekintett bele a a Szent László Gimnázium médiaoktatásába. A nyomtatott Kreatív magazin júniusi lapszámának riportja. 

  #3
2011-05-15 00:00:00

Az óriásplakátok kicsit olyanok, mint a politika vagy a foci: mindenki szereti elmondani róluk a véleményét, és mindenki azt gondolja, hogy ért hozzá. 

  #4
2011-01-05 15:43:00

A kommunikációs ipar szereplői elég sokat dolgoznak, de nem mindig a legnagyobb hatékonysággal. A közösségi site-ok és a chatelés sokszor a hasznos munkától veszi el az időt. Annak próbáltunk utánajárni, mennyire tudatosak a folyamatos határidők sújtotta ügynökségek, az ügynökségvezetők és a beosztottak a munkaidő szervezésében.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás