hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

IBS, marketingtanszék-vezető Nagy Bálint cikkei

  #1
2020-12-15 12:42:00

A kikecmergés várva várt idejének legsúlyosabb elkövethető hibája a régi normális visszaállítására való törekvés lesz – véli Nagy Bálint, az IBS marketing tanszékének vezetője. Vendégcikk. 

#2
2017-11-17 10:33:00

Jelentheti-e az evolúció következő lépcsőfoka egyben a részleges elbutulást is, vagy csupán attól félünk, hogy nem látjuk, merre tart az algoritmus generáció? Nagy Bálint véleménycikke.

  #3
2016-01-04 16:32:00

Nagy Bálint publicisztikája arról, hogyan amortizálták a marketingesek az élmény szót.

  #4
2015-09-16 12:32:00

Művelt Marketinges sorozatunk egy rendhagyó epizódja következik. Nagy Bálint, az IBS marketingtanszék-vezetője ugyanis a marketing kifejezés megjelenéséről és elterjedéséről írt egy remek összefoglalót olvasóinknak. A két részre osztott tanulmány első felében a kifejezés nemzetközi elterjedését mutattuk be múlt héten, a mostani, második részben pedig a szó hazai megjelenéséről írunk.

#5
2015-06-03 12:47:00

A reklámszakma szokatlan egységbe forrva, hónapok óta, a reklámadóban testet öltött nagy közös ellenségképpel bokszol.  A bevezetésével szemben kibontakozó ellenállás saját helyzetével, bevételi struktúrájával, piaci lehetőségeivel és legfőképp profittermelő képességével való analitikus szembenézésre késztette. Ez önmagában szokatlan a stratégia-alkotó, hosszú távú, vizionáló gondolkodásról leszoktatott, a napi ügymenet menedzselésébe, kisebb-nagyobb üzletszerzésekbe kényszerített, versenygyőzelmek pillanatnyi mámorával és főleg azok kommunikálásával vigasztalódó ügynökség-ügyfél univerzumban.

  #6
2011-06-07 09:00:00

Nagy Bálint, az IBS marketingtanszékének vezetője szerint a Csillag születik 14 éves győztese óriási veszélynek van kitéve, és a marketingeseknek és a médiának önmérsékletet kell tanusítaniuk vele szemben. A Magyar Reklámszövetség volt elnöke szeretné, ha a felelős marketing Attila esetében látványos formát öltene.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás