hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hollós Levente cikkei

  #1
2012-06-13 16:02:00

A Toldiban jártunk, reklámokat láttunk. A Leo Burnett szerint ezek lesznek Cannes-ban a díjnyertesek. 

  #2
2012-06-12 12:57:00

A meghirdetett Cyber és Young Marketers kategóriák közül csak előbbiben hirdetett nyertest a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ). A Mito munkatársain kívül ugyanakkor még két páros utazhat Cannes-ba, annak ellenére, hogy az egyik kategóriát meg se hirdették, a másikban pedig nem tudtak nyertest állítani.

  #3
2012-06-07 15:27:00

Az idei Cannes Lions 34301 nevezéséből a magyar ügynökségek 41-el vesznek részt. Ez az előző évekhez képest nem kirívó adat, a legtöbb magyar nevezés - 53 - tavaly volt a versenyen.

  #4
2012-05-22 12:01:00

Az idei olimpia, paralimpia és EB-trió alkotta sportnyár előtt rendezett szakmai találkozót a Sportsmarketing.hu. A konferencia hét előadója beszélt a sporteseményekről, magyar kapcsolódásaikról, a sportolók médiaszerepléséről és szponzori lehetőségeiről. Az előadások mellé mini-expót is szerveztek.

  #5
2012-05-16 10:40:00

A szerteágazó filmes érdekeltségek képviselőit gyűjtötte konferenciacsokorba a We Love Budapest. A Magyar Turizmussal (MT) közösen szervezett esemény körbejárta, hogy Magyarország és Budapest hogyan profitálhat a külföldi és hazai produkciókból.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás