15 milliós megbízás a Pilisi Parkerdőtől
2011-02-09
Két ügynökség jelentkezett a Pilisi Parkerdő kommunikációs tenderére. A nyertes a becsült értéknél valamivel kevesebbért vállalta a megbízást.
A Pilisi Parkerdő a Parkerdő természetesen - 2010-2012 című pályázathoz kapcsolódó kommunikációs feladatok ellátására keresett ügynökséget. A tenderen a Bell and Partners és a Well Pr indult, az előbbi nettó 15 millió 24 ezer forintos ajánlatával nyert. A Pilisi Parkerdő is hasonlóan – 15 millió 150 ezerre - becsülte a feladatok értékét. A Well Pr nettó 16 millió 885 ezres ajánlatot tett.
A Bell and Partnersnek például nyitó- és zárórendezvényt, sajtótájékoztatókat, médiamegjelenéseket kell szerveznie, de szórólap- és tájékoztató táblák készítése, közvélemény kutatás és online feladatok ellátása is a megbízás része.