hirdetés
hirdetés
hirdetés

15 milliós megbízás a Pilisi Parkerdőtől

Két ügynökség jelentkezett a Pilisi Parkerdő kommunikációs tenderére. A nyertes a becsült értéknél valamivel kevesebbért vállalta a megbízást. 

hirdetés

A Pilisi Parkerdő a Parkerdő természetesen - 2010-2012 című pályázathoz kapcsolódó kommunikációs feladatok ellátására keresett ügynökséget. A tenderen a Bell and Partners és a Well Pr indult, az előbbi nettó 15 millió 24 ezer forintos ajánlatával nyert. A Pilisi Parkerdő is hasonlóan – 15 millió 150 ezerre - becsülte a feladatok értékét. A Well Pr nettó 16 millió 885 ezres ajánlatot tett.

A Bell and Partnersnek például nyitó- és zárórendezvényt, sajtótájékoztatókat, médiamegjelenéseket kell szerveznie, de szórólap- és tájékoztató táblák készítése, közvélemény kutatás és online feladatok ellátása is a megbízás része.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés