hirdetés
hirdetés
hirdetés

180 milliós médiatender az ITD-nél

Belföldi és külföldi médiafeladatokra hirdetett meghívásos tendert az ITD Hungary. A megbízás becsült értéke nettó 180 millió forint.
hirdetés

A Tenders Electronic Daily-n (TED) hirdette meg az ITD Hungary azt az eljárást, amelyen kommunikációs tevékenységének médiatervezési és -foglalási feladatainak belföldi és külföldi ellátására keres partnert.

A szerződésre szánt keretösszeg nettó 150 millió forint, amitől a teljesítés során plusz húsz százalékkal eltérhetnek, vagyis a megbízás akár nettó 180 millió forint értékű is lehet.

A tendernyertestől az éves szinten előre megtervezhető kommunikációs kampányok lebonyolítását, az előre nem tervezhető, eseti kommunikációs üzenetek elhelyezését, egy állandó kapcsolattartót és az ITD tevékenységi körét érintő archiválást, médiafigyelést, operatív ügyintézést várnak el.

A tenderen az alkalmasság minimumkövetelménye, hogy a jelentkezőknek az elmúlt három évben nettó 150 millió forintos forgalommal kell rendelkezni.

További elvárás a megelőző 36 hónapból, hogy a pályázóknak szükséges három darab egyenként legalább nettó 30 millió forint ellenértékű teljesített médiatervezés és/vagy médiafoglalás/ médiavásárlás tárgyú szolgáltatási referencia, amelyből legalább egy magyarországi, egy másik pedig külföldi, méghozzá országos lefedettséget biztosító kampány volt, amelyben helyi médiumokat is használt az ügynökség. A kiírás szerint a csapatban lennie kell legalább három év szakmai gyakorlatú, felsőfokú végzettségű munkatársnak: egy médiatervező, egy médiavásárló és egy online szakembernek.

A sikeres pályázótól elvárják a különböző médiaszoftverek és a médiaköltési adatok biztosítását.

Az ajánlattételi határidő július 14-e, az ajánlattételi felhívást a kiválasztott jelentkezőknek július 28-ig küldik el.

Az eredményhirdetés szeptember 15-re várható. A közös munka 24 hónapra, vagy a keretösszeg elköltéséig szól.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés