1 nap 10 David Hasselhoff
2014-06-16
A Golin nevű tanácsadócég (korábban Golin Harris) szemináriuma volt a Cannes Lions reklámfesztivál nyitónapjának egyik legkeresettebb programja, ugyanis az ügynökség David Hasselhoffot is meghívta. A szekció címe "Relevance And The Hoff" és arról volt szó, hogy mi a közös mező egy márka mondandójában és abban, ahogy a fogyasztók a márkára gondolnak. A szekció rövid összefoglalója itt olvasható.
David eljátssza, hogy megérkezik a partra
Davidet fogadják a fesztivál munkatársai
Emberek közös képet készítenek a hírességgel
David és egy szép kutya
David és a Kinght Riderben használt autójára hasonlító autó
David a cannes-i utcán halad
David, egy hölgy és még egy David
David a Golin ügynökség nyitószekciójában beszélget
David a Golin-szekcióban reagál a kamerára
A Grand Auditorium közönsége és a Gollin-szekció beszélgető emberei, közöttük David
Román Balázs
(forrás:
Kreatív Online)