hirdetés
hirdetés
hirdetés

1 nap 10 David Hasselhoff

A Golin nevű tanácsadócég (korábban Golin Harris) szemináriuma volt a Cannes Lions reklámfesztivál nyitónapjának egyik legkeresettebb programja, ugyanis az ügynökség David Hasselhoffot is meghívta. A szekció címe "Relevance And The Hoff" és arról volt szó, hogy mi a közös mező egy márka mondandójában és abban, ahogy a fogyasztók a márkára gondolnak. A szekció rövid összefoglalója itt olvasható

hirdetés

David eljátssza, hogy megérkezik a partra

Davidet fogadják a fesztivál munkatársai

Emberek közös képet készítenek a hírességgel

David és egy szép kutya

David és a Kinght Riderben használt autójára hasonlító autó

David a cannes-i utcán halad

David, egy hölgy és még egy David

David a Golin ügynökség nyitószekciójában beszélget

David a Golin-szekcióban reagál a kamerára

A Grand Auditorium közönsége és a Gollin-szekció beszélgető emberei, közöttük David

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés