- Kivonult az adóhatóság a HPS Trade-hez (1)
 - Húsvéti megállókkal készül az E.on (1)
 - Több európai országban is egyszerre mutatják be az On The Spot csapatának dokuját (3)
 - Balhé lett belőle, hogy több országban fehér színész szinkronizálta az új Pixar-film fekete főhősét (3)
 - A Benu és a Maresi újra a Mediatorral dolgozik (1)
 - Új kommunikációs vezető az UNICEF Magyarországnál (2)
 - 2020 legjobb PR-kampányainak készítőivel workshopolunk (2)
 - A trumpista zavargások a hirdetőknek is fejfájást okoznak (2)
 - Indul a nevezés az idei Friss Hús pitchfórumára (4)
 - Gyűlölködő, bántó, névtelen kérdésekre válaszolnak szivárványszülők és szakértők a Háttér Társaság új kampányában (0)
 - „Annak ellenére beszélni fogunk a klímavészhelyzetről, hogy ez sokaknak nem tetszik” (3)
 - Közös podcastot indít a Radnóti Színház, a Magvető Kiadó és a Volvo Hungária (3)
 - Az uborkáknak, zokniknak, rezgő mobiloknak elegük van a szexrabszolgaságból (5)
 - Cultural Bites: Mennyi élet van a magyar reklámszakmában? (5)
 - A Hansaplast csak a lelki sérüléseket nem tudja gyógyítani (5)
 
   


































































































































































































































































































































































