Megvan az első magyar shortlist Cannes-ban
2014-06-15
A Kirowski Isobar Telekomnak készített kampányát juttatta tovább a zsűri.
A Kreatív tudósítói még nincsenek ott a tűz közelében, de a gyors információáramlásnak köszönhetően már eljutott hozzájuk a hír, hogy a Kirowski Isobar a Telekom Txtr e-könyváruházát és szolgáltatását népszerűsítő kampány shortlistre került a Promo & Activation kategóriában a Cannes Lions fesztiválon.
A fesztivál sajtóoldalán vasárnap délben tették közzé, az első háro kategória díjra esélyes munkáit. Így kiderült, hogy a Direct, az Innovation és a Promo Activation kategóriában vannak-e magyarok.
Az Innovation kategóriában eleve nem volt magyar nevezés, a Directben igen. Hogy kik és mivel neveztek ott, azt ebben a táblázatban lehet megnézni.
Íme a kategória zsűrije:

Ők a zsűritagok:
- Susan Credle, Chief Creative Officer, Leo Burnett, USA - Jury President
- Adam Livesey, Executive Creative Director, TBWA\Hunt\Lascaris, South Africa
- Andrés Martínez, Vice President Creative, JWT, Mexico
- Annu Terho, Copywriter, DDB Helsinki, Finland
- Bo Hellberg, Executive Creative Director, HeyHuman, UK
- Cristina Barturen, Managing Director, Arnold Madrid, Spain
- Debbi Vandeven, Global Chief Creative Officer, VML, Global
- Dennis Lück, Executive Creative Director, Draftfcb/Lowe, Switzerland
- Fabio Saboya, Creative Director, Loducca Publicidade, Brazil
- Fumitaka Takano, Creative Director, ADK, Japan
- Hedvig Hagwall Bruckner, Copywriter, King, Sweden
- Jonathan Gian, Head of Art, Kinetic, Singapore
- Juan Carlos Rodríguez Pizzorno, Executive Creative Director, Badillo Saatchi & Saatchi, Puerto Rico
- Juan Manuel (Chavo) D'Emilio, Executive Creative Director, McCann, Argentina
- Karina Ogandzhanyan, Vice President, TWIGA, Russia
- Lisa Greenberg, SVP, Head of Art, Leo Burnett, Canada
- Luca Scotto di Carlo, Creative Partner, M&C Saatchi SPA, Italy
- Luca Cinquepalmi, Creative Director, H-Paris, France
- Márton Jedlicska, Creative Director, Kirowski Isobar, Hungary
- Matthias Harbeck, Creative Executive Director, Partner, Serviceplan, Germany
- Megan Clark, Founder and Managing Director, Copper Brand Experiences, New Zealand
- Michael Knox, Executive Creative Director, GREY Melbourne, Australia
- Ramiro Eduardo, Vice President Creative, Ogilvy & Mather, Guatemala
- Robert Nakata, Founder/Design Director, 72andSunny, The Netherlands
- Sebastien De Valck, Creative Director, BBDO, Belgium
- Sukrit Himanshu Singh, Chief Executive Officer, Encompass Events, India
Örüljünk a Kirowski eredményének és nézzük, mi is az a kampány, ami megtetszett a zsűrinek!
A Telekom Txtr e-könyváruházát és szolgáltatásait népszerűsítő kampány a kultúrára, irodalomra nyitott, de elfoglalt budapestieket célozza meg azzal, hogy a főváros különböző pontjain az adott helyről szóló irodalmi idézeteket helyeztek el különböző felületeken, változatos formátumban.

Az adott művet az ingyenes „Olvasd ki a várost!” wifi-szpotoknál tovább lehetett olvasni, a Millenáris Mille kávézójában és az Erzsébet téri Akváriumban. A kampányhoz saját, kifejezetten erre az aktivitásra kifejlesztett speciális wifi hotspot-okat készítettek és használtak az adott helyszíneken.
A kampányról szóló film
Román Balázs