hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvan az első magyar shortlist Cannes-ban

A Kirowski Isobar Telekomnak készített kampányát juttatta tovább a zsűri.

hirdetés

A Kreatív tudósítói még nincsenek ott a tűz közelében, de a gyors információáramlásnak köszönhetően már eljutott hozzájuk a hír, hogy a Kirowski Isobar a Telekom Txtr e-könyváruházát és szolgáltatását népszerűsítő kampány shortlistre került a Promo & Activation kategóriában a Cannes Lions fesztiválon.

A fesztivál sajtóoldalán vasárnap délben tették közzé, az első háro kategória díjra esélyes munkáit. Így kiderült, hogy a Direct, az Innovation és a Promo Activation kategóriában vannak-e magyarok.

Az Innovation kategóriában eleve nem volt magyar nevezés, a Directben igen. Hogy kik és mivel neveztek ott, azt ebben a táblázatban lehet megnézni.

Íme a kategória zsűrije:

KATTINTSON A NAGYOBB KÉPÉRT!

Ők a zsűritagok:

  • Susan Credle, Chief Creative Officer, Leo Burnett, USA - Jury President
  • Adam Livesey, Executive Creative Director, TBWA\Hunt\Lascaris, South Africa
  • Andrés Martínez, Vice President Creative, JWT, Mexico
  • Annu Terho, Copywriter, DDB Helsinki, Finland
  • Bo Hellberg, Executive Creative Director, HeyHuman, UK
  • Cristina Barturen, Managing Director, Arnold Madrid, Spain
  • Debbi Vandeven, Global Chief Creative Officer, VML, Global
  • Dennis Lück, Executive Creative Director, Draftfcb/Lowe, Switzerland
  • Fabio Saboya, Creative Director, Loducca Publicidade, Brazil
  • Fumitaka Takano, Creative Director, ADK, Japan
  • Hedvig Hagwall Bruckner, Copywriter, King, Sweden
  • Jonathan Gian, Head of Art, Kinetic, Singapore
  • Juan Carlos Rodríguez Pizzorno, Executive Creative Director, Badillo Saatchi & Saatchi, Puerto Rico
  • Juan Manuel (Chavo) D'Emilio, Executive Creative Director, McCann, Argentina
  • Karina Ogandzhanyan, Vice President, TWIGA, Russia
  • Lisa Greenberg, SVP, Head of Art, Leo Burnett, Canada
  • Luca Scotto di Carlo, Creative Partner, M&C Saatchi SPA, Italy
  • Luca Cinquepalmi, Creative Director, H-Paris, France
  • Márton Jedlicska, Creative Director, Kirowski Isobar, Hungary
  • Matthias Harbeck, Creative Executive Director, Partner, Serviceplan, Germany
  • Megan Clark, Founder and Managing Director, Copper Brand Experiences, New Zealand
  • Michael Knox, Executive Creative Director, GREY Melbourne, Australia
  • Ramiro Eduardo, Vice President Creative, Ogilvy & Mather, Guatemala
  • Robert Nakata, Founder/Design Director, 72andSunny, The Netherlands
  • Sebastien De Valck, Creative Director, BBDO, Belgium
  • Sukrit Himanshu Singh, Chief Executive Officer, Encompass Events, India

 

Örüljünk a Kirowski eredményének és nézzük, mi is az a kampány, ami megtetszett a zsűrinek!

A Telekom Txtr e-könyváruházát és szolgáltatásait népszerűsítő kampány a kultúrára, irodalomra nyitott, de elfoglalt budapestieket célozza meg azzal, hogy a főváros különböző pontjain az adott helyről szóló irodalmi idézeteket helyeztek el különböző felületeken, változatos formátumban.

Az adott művet az ingyenes „Olvasd ki a várost!” wifi-szpotoknál tovább lehetett olvasni, a Millenáris Mille kávézójában és az Erzsébet téri Akváriumban. A kampányhoz  saját, kifejezetten erre az aktivitásra kifejlesztett speciális wifi hotspot-okat készítettek és használtak az adott helyszíneken. 

A kampányról szóló film

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés