Azonnal hat
Campaign Poster Advertising Awards 2003
A Campaign évente rendezi meg a kültéri felületeken megjelenő reklámok versenyét, amelyet ügynökségi kreatívok, design szakemberek és hirdetői marketingesek köréből válogatott zsűri részben médiatípus, részben pedig kategória szerint bírál el. Magyarországon az Arc az egyetlen olyan rendezvény, amely a közízlést óriási erővel befolyásolni képes óriásplakátokat versenyközelbe hozza, azzal a különbséggel, hogy az Arcon nem valós hirdetések, hanem civilek, művészek és reklámosok nem briefre készült munkái küzdenek egymással.
Míg nálunk még mindig sokan a plakátokra írt szövegtengerben hisznek, a Campaign díjazottjainál az egyszerűség, a merészség és a kreatív felülethasználat az általános. Az alábbiakban a díjnyertes alkotások közül mutatunk be néhányat.
![]() |
Első díj, poszter, nonprofit és TCR kategória, Bartle Bogle Hegarty |
![]() |
Első díj, óriásposzter, TBWA London, egy Michael Jacksonról szóló dokumentumműsor hirdetése |
![]() |
Első díj, járműreklám, M&C Saatchi, egy autóklub hirdetése, a reklám tetszőlegesen rátehető bármely számú busz hátuljára |
![]() |
Első díj, poszter, média és szórakoztatóipar kategória, TBWA London, a jacksonos tévéműsor reklámja |
![]() |
Első díj, Campaign olvasói díj, Rainey Kelly |
![]() |
Ezüst díj, élelmiszer, ital és háztartási cikk kategória, BMP DDB |
![]() |
Ajánlás, reklámfotó kategória, Arc |