hirdetés
hirdetés

Szőke kapitány - oroszlánt kapott Cannes-ban

2008-06-17

UPC Lions díjat nyert a 2007-es Szőke kapitány és Doktor Badár főszereplésével futó őszi-téli kampány, a Cannes reklámfesztivál apropóján évente megrendezett UPC Lions háziversenyen.

A legjobb 2007-es reklámnak járó UPC Lions díjat nyerte meg a magyarországi UPC a európai cég belső versenyén. A Liberty Global telekommunikációs cég tulajdonában lévő UPC Europe évente egyszer megválasztja az év kampányát. Európán belül összesen 11 országban van UPC, így Szőke kapitány és Doktor Badár ebben a mezőnyben indult el. A versenyre minden országnak kötelezően csak egy adott kampányt lehet benevezni és maximum hat perces lehet a teljes anyag.

A beküldött anyagokat részben az egyes országokban működő UPC-s marketingesek, illetve a UPC Europe márkázásért és marketingért felelős részlege és a központi márkatanácsadó cég pontozza. A végeredményt a reklámfesztivállal egy időben Cannes-ban osztották ki egy hajón, ahova a három legtöbb pontot kapott ország marketingeseit hívták meg.

A UPC magyar részlege a tavaly ősszel indult kampányt nevezte, ekkor jelent meg először Badár Sándor doktor jelmezben a háztetőn, majd később a metróban. A Laboratory Ideas által készített sorozat az Aranypenge reklámversenyen is jól szerepelt, ott Bronz Pengét kapott. A Kreatív is többször foglalkozott Szőke kapitány sorozattal.

Román Balázs

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés