hirdetés
hirdetés
hirdetés

400 milliós tender az NFÜ-nél

A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség három részfeladatból állü nyílt közbeszerzési eljárást hirdetett. A nyomdai-, pr- és kreatívfeladatokra fókuszáló megbízás nettó 399 millió forint összeértékű. 

hirdetés

A Közbeszerzési Értesítőben tette közzé a nyílt tenderfelhívását a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ). A szervezet kiírása három részfeladatra szól, a pályázók egyes megbízásért is indulhatnak.

A grafikai tervezés, DTP és egyéb produkciós, valamint nyomdai feladatokra nettó 150,9 millió forintot szánnak, és az elmúlt két évből ilyen összegű árbevétellel kell rendelkezni a megbízásért induló cégnek. A nyertestől elvárják, hogy állandó és folyamatos rendelkezésre állást biztosítson hétköznaponként 9-18 óra között, személyesen telefonon és e-mailen egyaránt.

A második részben fogalmazzák meg a pr-feladatokat: átfogó pr-stratégia kidolgozása, pr-kampányok tervezése, lebonyolítása; szöveg- és beszédírás; pr-anyagok elkészítése pr-filmek, fotó- és videó dokumentációk készítése; sajtókapcsolati szolgáltatások, sajtórendezvények szervezése, kríziskommunikációs feladatok ellátása, egyéb ügynökségi szolgáltatások. Ez nettó 216 millió forint értékű, így a megbízásért olyan ügynöskégek indulhatnak eséllyel, amelyek az elmúlt két évben árbevételben elérték ezt az összeget. 

A kreatívfeladatokra szóló harmadik rész nettó 32 millió forint értékű pályázat, az alkalmasság feltétele pedig az ilyen összegű árbevétel az elmúlt két évből.

A jelentkezéseket február 14-ig várják, a nyertessel az év végéig szerződnek.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés