hirdetés
hirdetés
hirdetés

45 milliós tender a Diákhitelnél

Különböző online csatornákra vonatkozó médiatervezési és -vásárlási tendert hirdetett a Diákhitel Központ. Az összérték meghaladhatja a 40 milliót, a pályázati határidő június 28-a.
hirdetés

Nyílt médiatervezési és -vásárlási tendert hirdetett a Diákhitel, a megbízás összértéke 45 millió forint is lehet. A pályázó feladata a Diákhitel Központ online médiafelületeken történő kommunikációja. Ennek részeként online hirdetéseket kell elhelyezni a pályázónak, mely lehet e-mail hírlevélben, direkt mail-listán vagy banneren, az erre vonatkozó keret nettó 35 millió, továbbá keresőmarketing is a megbízás részét képezi nettó 10 milliós értékben.

A tenderre azok jelentkezhetnek, akiknél a 2008-2009-es évben a bannerhirdetések elhelyezésére fordított összeg elérte a 20 millió forintot, az e-mail hírlevélben, vagy e-mail hírlevekben történt hirdetés az ötmillió forintot, a direkt e-mailek kiküldése az 500 ezer és a keresőhirdetés az ötmillió forintot.

Az elbírálásnál a nettó ajánlati ár 40 százalékos súllyal szerepel, az ajánlott médiaterv minősége a különböző célcsoportok vonatkozásában összesen 35 százalékot, a megjelenések és kattintások számának súlya pedig összesen 25 százalékot tesz ki.

A jelentkezési határidő június 28-a.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés