hirdetés
hirdetés
hirdetés

68 magyar nevezés van Cannes-ban

Tíz magyar ügynökség küldött be nevezéseket a Cannes Lions idei versenyére. A legaktívabb pályázók a DDB, a Young & Rubicam, a Cluso és a Kirowski. 

hirdetés

Tíz magyar ügynökség 68 nevezése 11 kategóriában kerül az idei Cannes Lions nemzetközi reklámverseny zsűrijei elé - tájékoztatta a Kreatív Online-t a megmérettetés hazai képviselője, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) . 

A legtöbb nevezést a DDB küldte be - ahogy azt a magyarországi reklámversenyek, a Kreatív szervezésében zajló Hipnózis és a MAKSZ-os Arany Penge esetében is tette -, az ügynökség 26 nevezése hét kategóriában szerepel. A Young & Rubicam (Y&R) 15 nevezésért, a Cluso nyolcért, a Kirowski Isobar pedig hétért izgulhat a június 15-e és 21-e között zajló Cannes Lions-ön. A nemzetközi fesztiválon a Geometry és a Mito három-három, a Team Red és a Carnation Group/Possible két-két, míg az OMD és a White Rabbit egy-egy munkával vesz részt. 

A magyarországi részvétel szempontjából az outdoor a legnépszerűbb kategória, itt 21 munka szerepel, ezt követi a media 13-mal, és a promo & activation kilenccel. Még ezekben a kategóriákban érdekeltek a magyar ügynökségek (zárójelben a nevezések számával): press (2), cyber (6), direct (7), titanium & integrated (1), pr (1), mobile (4), branded content & entertainment (3), product design (1). 

A magyar nevezésekről készült táblázatot innen tudja letölteni. 

A cannes-i megmérettetésen magyar fiatalok is lesznek majd: a MAKSZ és a Kreatív Utánpótlás (KRU) szervezésében zajlott Cannes Young Lions előválogatójának nyerteseként Bodnár Bence (DDB, szövegíró) és Babucs Péter (Kirowski Isobar, art director) a film kategóriában, cyber-ben pedig Gönci Gábor (Ebola Social) és Le Hai Anh (Möbius Mobile Marketing) versenyez. 

Idén rekordmennyiségű munkával nevezett Cannes-ba: a több mint 37 ezer nevezés 97 országból érkezett.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés