hirdetés
hirdetés
hirdetés

Aki reklámot gyárt, figyeljen!

Craft Award néven új, szakmai versenyt indít a Kreatív. A verseny a reklámok gyártóinak munkáját értékeli és díjazza.

hirdetés

Szeptember 10-én elindult a Kreatív magazin legújabb szakmai versenye, a Craft Award. A verseny célja, hogy a reklámokat előállító szakemberek munkáit értékelje és díjazza.

Miért?

Magyarországon a reklámiparon belül a filmes, webes, nyomdai produkciós munka az egyik legsikersebb és legszínvonalasabb terület. A filmgyártók, filmes utómunkacégek közül többen nemzetközi megbízásokon dolgoznak, vannak olyan cégek is, amelyek elsősorban külföldről szerzik munkáikat. Eközben sokszor előfordul, hogy fontos, a magyar piacon meghatározó márkák igénytelen reklámokkal állnak a nyilvánosság elé.

A Craft Award elindításával a saját üzleti céljaink mellett azt szeretnénk elérni, hogy minél több marketinges döntéshozó és kommunikációs szakember ismerje meg a legtehetségesebb produkciós szakembereket, megértse, hogy a minőségi kivitelezés nemcsak kellemes látványt jelent, hanem marketingelőnyt is ad egy márkának.

Hogyan?

A verseny kategóriáit úgy állítottuk össze, hogy a produkciós terület minél több területe által végzett munka értékelhető legyen.  

Külön kategóriában nevezhető a rendezői, az operatőri, a vágói, látványtervezői munka. Önállóan értékeljük a VFX (visual effects), az animációs, a 3D-s megoldásokat. Kiválasztjuk a legjobb hangmérnöki teljesítményt, díj jár majd a legjobb colorist munkáknak, a reklámzenei és még néhány egyéb, a filmgyártás szempontjából fontos megoldásoknak is.

Nemcsak reklámfilmes produkciókat értékelünk. A Craft Award várja a nyomtatott reklámok előállítóinak nevezését is. Az ilyen munkáknál értékeljük a legjobb tipográfiai megoldásokat, a legjobb grafikusi teljesítményeket. A digitális kampányok és a webes kommunikációs munkák szintén nevezhetők a Craftra. Itt elsősorban a UX-tényezőket (user experience) értékeljük.

A kategóriákat, a versenykiírást részletesen itt nézheti meg >>>

Mivel ezen a versenyen nem a reklámos és marketinges szempontok a meghatározóak, a zsűri összeállításánál a fő szempont az volt, hogy a produkciós területen hírnevet szerzett szakemberek értékeljék a munkákat. 

A zsűri tagjai:

  • Zsűrielnök: Herendi Gábor, rendező, producer
  • Fiala Gábor, fotográfus
  • Fodor Máriusz, előadó, zeneszerző
  • Gács Róbert, Allison Advertising, kreatívigazgató
  • Garas Dániel, operatőr
  • Kázmér Miklós, Umbrella, kreatívfejlesztési igazgató
  • Kiss Wanda, vágó
  • Kostil Danila, képzőművész, filmrendező
  • Krémer Julianna, Professional Publishing Hungary, művészeti vezető
  • Lakner Bertold, Neo Interactive, kreatívigazgató
  • Szarvasi Zoltán, Digital Apes, alapító, VFX-producer
  • Tóth Csaba, Magyar Film Utómunka Egyesülés, elnök
  • Turán Esther, producer
  • Varga Judit, látványtervező

 Minden részlet a Kreatív Craft Awardról itt >>>

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés