hirdetés
hirdetés
hirdetés

A-ból B-be ment Gémes Ádám

Új online brandmenedzsmenttel foglalkozó cég jelent meg a magyar piacon: a Brandliftet az ACG-ből kilépett Gémes Ádám és a külföldi SEO-tapasztalatokkal rendelkező Jankovits Ádám alapította. 

hirdetés

Három év után távozott az ACG-től Gémes Ádám szövegíró és Jankovits Ádámmal közös céget alapított. Az ősszel létrehozott Brandlift online brand menedzsmenttel foglalkozik, főbb területe a keresőmarketing (Search Engine Optimization - SEO), a közösségi média marketing és a webfejlesztés, illetve ezek integrációja az online kampányépítés során.

Gémes Ádám és Jankovits Ádám
 

„Egyre jobban érdekelt a közösségi média, és szerettem volna a szövegíráson kívül más területeken is kipróbálni magam. Az ACG-vel a jó kapcsolat megmaradt sőt, közös projektjeink is vannak.” – mondta el a váltás kapcsán Gémes Ádám, aki az ACG csapat tagjaként idén Golden Drumot nyert a Zebrafesttel, tavaly pedig ugyancsak Portorozsban tölthetett el egy hetet, mint az év fiatal kreatívja. A díj kapcsán egy éve készítettünk vele interjút, ami itt olvasható.

Gémes Ádám cégtársa, Jankovits Ádám még egyetemistaként ösztöndíjjal jutott el a Los Angeles-i University of Southern Californiára, mellette pedig SEO-szabadúszóként dolgozott. Vele a Seoblog készített interjút.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás