hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Bosch a tender után beszél

Ha lezárul a tender, kifejtik határozott álláspontjukat a pályáztatási eljárásról.

hirdetés

A Bosch még július elején írt ki nyílt tendert, a pályázatra 102 ügynökség jelentkezett. A tender kapcsán Blaskó Nikolett, az ACG ügyvezetője írt heves publicisztikát, majd a Kreatívon nemrég megjelentetett rosszul kiírt, vagy lebonyolított tenderek kapcsán ismét megemlítettük a Bosch pályázatát. A cég közleményt juttatott el szerkesztőségünkhöz, amelyet most változatlan terjedelemben közlünk.   

A Robert Bosch Kft. hivatalos közleménye

A hazai kommunikációs tendereztetés témája körüli, a Kreatív Online-on és más szakmai fórumokon több hete zajló diskurzusban vállalatunk több alkalommal negatív kontextusban szerepel. Tekintettel arra, hogy idei kommunikációs tenderünk második fordulója még nem zárult le, a szakma számára a témával kapcsolatos határozott álláspontunkat az eredményhirdetést követően kívánjuk kifejteni és egyben reagálni a Bosch jó hírét is beárnyékoló megszólalásokra. Ezt követően, a magyarországi Bosch csoport kommunikációs igazgatójaként a továbbiakban is készséggel veszek részt bármely korrekt és nyílt szakmai párbeszédben.

Ficzere Ferenc

Bosch csoport regionális kommunikációs igazgató"

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés