hirdetés
hirdetés

A Burger a Crispin utáni időkre készül

2011-04-14

Tizenkétmillió fontot érő meghívásos tendert írt ki a Burger King a brit piacokra. Egyelőre nem tudni, kiket és azt sem, hogy a régiós elképzelések hogyan alakulnak.

A Burger King először adott magáról marketingjelet, miután márciusban hét év után szakított  a Cripsin Porter & Boguskyval.

A Campaign értesülései szerint ugyanis tizenkét millió fontot érő regionális tendert írt ki a gyorsétterem-lánc Nagy-Britanniára és Írországra.

Arról egyelőre nincs információ, hogy a pitchre mely ügynökségeket hívja meg a Burger King, de az már biztos, hogy a tendereztetés nem kezdődik el húsvét előtt.

A korábbi hírek arról szóltak, hogy a Burger King különválasztja az észak-amerikai, a brit és az európai marketingstratégiáját, de egyelőre csak annyit tudni, hogy a brit piacon elindult az ügynökségkeresés és a korábbi bejelentéssel összhangban nem globális ügynökségben gondolkodnak.

(forrás: Campaign)
hirdetés
hirdetés