hirdetés
hirdetés
hirdetés

„A Coca-Cola kampányra adott reakciók jelzik az ország mentális állapotát”

A Silberstein and Partners és az Ynsight Research összeállt, hogy megvizsgálja a Coca-Cola botrány online és közösségi médiás visszhangjait.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
became a searcher,wanting to discover who i was and what made me precise. my view of myself turned into changing. i desired a stable base to start from. i commenced to resist3
stress to behave in ways that i didn’t like any greater,and i used to be delighted by who i in reality become. i got here to feel a good deal extra sure that no one can ever take
my region.
https://www.begoodcontent.com
every of us holds a completely unique area within the international. you are unique,irrespective of what others say or what you may think. so forget about approximately being
replaced. you may’t be.
#
Ezt sajnos kihagytátok: https://www.bitchute.com/video/zQ2ieG0xbU6x/
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés