hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Győri Zsófia cikkei

  #1
2020-05-15 11:47:00

„Now, this I like” – foglalja össze a véleményét a színész az új termékről.

  #2
2020-05-14 13:04:00

Hat összeszerelési útmutatót adtak közzé arra, hogyan csinálj bármiből várat otthon.

  #3
2020-05-14 10:57:00

Mivel most a bevásárlóközpont nem tudja teljes mértékben ellátni az eredeti funkcióját, interaktív formában igyekszik az családok életében megmaradni.

  #4
2020-05-13 16:07:00

Surowiak Márton feladata többek között a közösségi média kreatív stratégia tervezése és kreatív koncepciók alkotása lesz.

  #5
2020-05-13 14:05:00

Biztosítótársaság, szakmai díj, e-learning szolgáltató és HR szakember is van az ügynökség új megbízói között.

  #6
2020-05-13 13:10:00

Ha nem tudod, mennyi a javasolt kétméteres távolság másoktól, ez a hirdetés segít az eszedbe vésni.

  #7
2020-05-13 10:51:00

A cég, ami a többek között a Vinoportot is üzemelteti, most privátbanki oldallal bővítette a portfólióját.

  #8
2020-05-13 10:24:00

Habár a járvány felülírta az eredeti terveket, a márka elindította új platformját.

  #9
2020-05-13 09:39:00

A Lounge összesen három díjat, a HD Group kettőt húzott be, és egy a Hungexpónak is jutott.

  #10
2020-05-11 09:00:00

Középiskolások készítettek dualizmus korabeli hírességeknek a közösségi média profilokat.

  #11
2020-05-08 11:23:00

Egy 570 darabos puzzle-lel kedveskednek (?) a bezárkózottaknak.

  #12
2020-05-08 09:29:00

Az üzlettel pedig még két másik oldal is hozzájuk került.

  #13
2020-05-07 09:00:00

Be is festi őket gyorsan a L’Oreal kranténreklámjában.

  #14
2020-05-06 16:04:00

A GreenGo szolgáltatásfejlesztéssel reagál járványhelyzetre.

  #15
2020-05-06 15:42:00

Filterpróbálgatás helyett, kérdezzétek meg egymástól, mi volt a jeletek az oviban!

  #16
2020-05-06 11:01:00

Az elmúlt két hónap legnépszerűbb magyar hashtagjei alapján érdekes kép rajzolódik ki arról, mivel töltjük az időnket a bezártságban.

  #17
2020-05-06 10:23:00

Az ügynökség Inverz interjú című munkája a Google-lel versenyez egy kategóriában.

  #18
2020-05-05 09:00:00

Van, amit nem tudsz lemosni a kezedről – üzeni egy egyszerűségében rendkívül hatásos társadalmi célú hirdetés.

  #19
2020-05-04 11:06:00

Valami ilyesmi lenne, ha senki nem fogná vissza magát a videókonferenciákon.

  #20
2020-05-04 09:02:00

Vannak helyzetek, mikor nem túlzás és közhely azt mondani: egy korszak lezárult. Ilyen most az is, hogy közel húsz év után a Café PR megszűnik ezen a néven működni és helyette FleishmanHillard Café néven, megújult arculattal folytatja. Az ügynökség életében bekövetkezett és bekövetkező változásokról az alapító-ügyvezető, Balaton Anita mesélt a Kreatívnak, akivel természetesen arról is beszélgettünk, milyen hatással van rájuk a járványhelyzet.

  #21
2020-04-30 10:04:00

„Maradj kanos, maradj otthon!” – üzeni cég szexszel átitatott társadalmi célú hirdetése.

  #22
2020-04-29 10:30:00

A jelen helyzetre reagáló trailer a Viasat3 képernyőjén fut.

  #23
2020-04-28 15:40:00

A pályázók feladata, hogy fotón mutassák be, mit jelent számukra a világjárvány által megváltozott élethelyzet.

  #24
2020-04-28 14:45:00

RePort címmel fut majd a műsor, ami ezt ígéri: „Mindenről is, ami reklám meg szakma”.

  #25
2020-04-28 13:25:00

Elindult a Szabad a produkció oldal, ahova a hazai színészek fizetős tartalmakat gyárthatnak.

  #26
2020-04-28 12:17:00

Új, érdekes együttműködéseket hívott életre a koronavírus-járvány.

  #27
2020-04-28 10:47:00

Az Atmedia és az Ipsos kutatásából az derül ki, hogy a járványhelyzetben a reklámok szerepe megváltozott és felértékelődött.

  #28
2020-04-28 10:02:00

Lezárult az áruházlánc tavaly év végén kiírt tendere.

#29
2020-04-27 13:39:00

Tanárok segítségével készített körképet a Kreatív arról, hogyan sikerült az intézmények digitális átállása. Milyen eszközöket, programokat használnak, és hogyan ítélik meg a jelen helyzetet? – kérdeztük tőlük, és ahogy arra számítani lehetett, az derült ki, hogy nem mindegy az adott tanár kora, hogy kistelepülésen vagy városban, valamint állami vagy magániskolában tanít-e. De hogy mégis mekkorák lehetnek ezek a különbségek, az néhol lesújtó.

  #30
2020-04-27 11:37:00

Nem hagyták teljesen kárba veszni azt a sok melót, amit belepakoltak.

  #31
2020-04-22 09:00:00

Habár még „csak” pár hónapja van velünk a járvány, máris megvannak azok a bevett sablonok, amiket ebben a helyzetben sok márka és ügynökség használ.

  #32
2020-04-21 12:05:00

Szervezeteket, cégeket szeretnének segíteni az alkalmazással, amin keresztül a legfrissebb Covid-19-cel kapcsolatos információkat közölhetik.

  #33
2020-04-21 10:25:00

A Magyarországi Református Egyház idén a Magyar Református Szeretetszolgálatnak gyűjt.

  #34
2020-04-21 09:00:00

A bank a távmunka legcukibb négylábú kanapéhőseit keresi.

  #35
2020-04-20 13:30:00

A pár több brit szórakoztató lapnak is megírta, hogy semmilyen formában nem dolgozik velük többet.

  #36
2020-04-20 11:40:00

Főszerepben egy cowboy és a ramen, mert 2020 spagettiwesternje a tésztawestern.

  #37
2020-04-16 11:14:00

A két cég már több fronton megkezdte a közös munkát.

  #38
2020-04-15 16:50:00

Április 15-től tölti be a pozíciót.

  #39
2020-04-15 15:02:00

A távozó vezérigazgató helyét Szabó László veszi át.

  #40
2020-04-15 14:10:00

Az online bankolást, természetesen.

  #41
2020-04-15 12:30:00

Március eleje-közepe óta eltérő ütemben, de szinte a teljesen hazai média-, kommunikációs és kreatívszakma átállt a távmunkára, ez pedig rengeteg új tapasztalattal és tanulsággal jár. Kíváncsiak voltunk, a szakma különböző területein dolgozók, hogyan élik meg a jelenlegi helyzetet, mi tetszik nekik, mit éreznek nehezének, és hogyan ítélik meg a munkahelyük hozzáállását. Mentális home office körkép egy hónap után.

  #42
2020-04-15 12:19:00

A városlakóknak, valamint a hazai és külföldi turistáknak szól a szpot, amiben egy táncos és egy cimbalom töltik meg élettel Budapest kihalt tereit.

  #43
2020-04-15 09:01:00

Csermely Ákos, a főszervező a Media1-nek jelentette ki, hogy az átdátumozott rendezvényre mindenképp sor kerül.

  #44
2020-04-14 15:05:00

A legendás magazin megtalálta a módját annak, hogy hasznos legyen a járványhelyzetben is.

  #45
2020-04-08 15:18:00

Az emberek összefogása és kreativitása inspirálta a Telenor új, #ittvagyunkegymásnak platformjának megalkotását.

  #46
2020-04-08 12:50:00

„Ha a Bátrak nem tudnak eljönni a táborba, akkor a tábort viszik el a Bátrakhoz.”

  #47
2020-04-08 11:17:00

Ahogy a királynő kérte, átmárkázták magukat és nem használják többé a „royal” jelzőt.

  #48
2020-04-08 09:09:00

Az oldal ígérete szerint egyszerre útmutató, segédanyag és ötletbazár.

  #49
2020-04-07 11:07:00

Ráadásul olyat, amin se a közönségnek se a fellépőknek nem kell személyesen megjelenniük.

  #50
2020-04-06 12:12:00

Ahogy kezd visszatérni az élet a távol-keleti országba, a reklámipar is lassanként lábra állhat.

  #51
2020-04-06 09:00:00

18 év után ismét együtt dolgozik az ügynökség és a táplálékkiegészítő márka.

  #52
2020-04-03 13:16:00

A HD marketingnél megvizsgálták, milyen hatással volt a kormány múlt szombati bejelentése a webáruházak forgalmára.

  #53
2020-04-03 11:18:00

Április elsejétől szól az Indirekt.hu és a kereskedőház együttműködése.

  #54
2020-04-03 10:25:00

A koronavírus-járvány a tinimagazint is elérte.

  #55
2020-04-03 09:24:00

A fesztivál szervezői már nem keresgélnek új dátumot, az eseményt jövőre rendezik meg legközelebb.

  #56
2020-04-02 09:00:00

„Utazz el!”, „Látogasd meg!”, „Szörfölj!” - csak mindezt légyszi a négy fal között tedd!

  #57
2020-04-01 14:37:00

Míg pár hete drámain bezuhantak, mostanra hasonló sebességgel ívelnek fel az eladásaik.

  #58
2020-04-01 12:22:00

A helyzetre való tekintettel a programban kiemelt szerepet kap majd az, hogyan élhetik túl a válságot a vállalkozások.

  #59
2020-04-01 11:00:00

A Star Network állított össze egy öt pontból álló javaslatcsomagot a véleményvezéreknek járvány idejére.

  #60
2020-04-01 10:30:00

A Media1 információi szerint négy-öt embert küld el az Index, a HVG-nél pedig kollektív fizetéscsökkentés történt.

  #61
2020-04-01 09:56:00

A CC minikampányában a csatorna új hangját keresik, de azért a rajongóknak sem kell pánikba esniük a hír hallatán.

  #62
2020-03-31 14:57:00

A Telekom Tettek Hálózata új kampánya a generációk közti együttműködést állítja középpontba.

  #63
2020-03-31 12:30:00

A TV2 Csoport elnöke Oltyán József 50 százalékos tulajdonrészét vásárolta meg – tudta meg a Portfolio.

  #64
2020-03-31 10:24:00

A cég áprilistól szünetelteti a reklámtevékenységét.

  #65
2020-03-30 13:26:00

Ráéreztek arra, hogy most nem az arany karkötőre van igény.

  #66
2020-03-27 11:15:00

Ez most nem a kart karba öltve sörözések időszaka – üzeni a Soproni új kreatívja.

  #67
2020-03-27 09:00:00

A Nissan reklámjában most nem az autóeladáson van a hangsúly, hanem azon, hogy mindenki maradjon otthon.

  #68
2020-03-26 16:14:00

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) képviselői közleményben írnak szakmájuk szerepéről a koronavírus idején.

  #69
2020-03-26 14:56:00

Sem a járványügyi, sem az élelmiszer-vásárlással kapcsolatos jelenlegi helyzet nem ideális a kampányhoz. 

  #70
2020-03-26 13:04:00

Rengeteg Twitterező szólt be a széthúzott M-betűre, köztük még Bernie Sanders is.

  #71
2020-03-26 12:13:00

A járványügyi helyzet miatt van szükség az változásokra.

  #72
2020-03-26 10:55:00

Kifejezetten az egészségügyi dolgozók számára készítik a létfontosságú termékeket.

  #73
2020-03-26 09:58:00

Emellett különböző nagyösszegű adományokkal száll be a koronavírus elleni harcba.

  #74
2020-03-25 12:38:00

Vagyis itt az ideje azonnal hazamenni.

  #75
2020-03-25 09:38:00

Nem nehezebb, mint összerakni bármelyik asztalukat, sőt.

  #76
2020-03-24 14:00:00

Klement Csaba kíváncsi volt arra, ki mit csinál, és milyen terveket sző járvány idején. Azoknak pedig, akik elárulták neki, személyre szabott gifeket készített.

  #77
2020-03-24 11:48:00

Miközben számtalan nagy cégnél tömeges leépítésbe kezdtek, a Netflix más utat választ.

  #78
2020-03-23 15:20:00

Ma még küldhettek ti is fotókat a Nagy Kreatív Karentén fotópályázatra, amiről most a harmadik összefoglalót láthatjátok.

  #79
2020-03-23 13:29:00

A cél, hogy gyorsabban terjedjenek az óvintézkedések, mint a vírus.

  #80
2020-03-23 13:12:00

Az Aranyeső című dal adta az ihletet a napilap új nyereményjátékának kampányához, ami kimaxolja a szürrealitást.

  #81
2020-03-23 11:41:00

Plusz négyezer forintba kerülnek az új előfizetések, de a kiadó vezetője szerint ez ajándék – tudta meg a Media1.

  #82
2020-03-23 11:12:00

Kicsit túl hasonló a TV2 Comedy név.

  #83
2020-03-23 09:45:00

A közösségi médiában így igyekeznek felhívni a figyelmet a jelenlegi vészhelyzetre.

  #84
2020-03-23 08:58:00

A megszorítások elkerülhetetlenek a minimum féléves, többszázmilliós bevételkiesés miatt a rendezvényügynökségeknél. Az állami segítség jól jött, de még több kormányzati intézkedés kell a gyorsabb talpraálláshoz. A nyári fesztiválszezon kitettségén múlhat, milyen ütemű lehet ez a talpraállás. A legnagyobb hazai rendezvényügynökségeknél kérdeztünk körbe a sokkhatás után pár nappal.

  #85
2020-03-20 13:51:00

Itt vannak a legfrissebb képek, amiket a Nagy Kreatív Karantén fotópályázatra küldtetek.

  #86
2020-03-20 09:00:00

Az egyértelműen kirajzolódó piaci igények hívták életre a fejlesztést.

  #87
2020-03-20 08:42:00

Az eddigi tanulságok onnan, ahol már lecsengőben van a járvány.

#88
2020-03-19 14:46:00

Jure Tovrljan többek között a Mastercard, Starbucks és az NBA logóit igazította a járványügyi helyzethez.

  #89
2020-03-19 12:00:00

Egy napja írtuk ki a Nagy Kreatív Karantén home office fotóversenyünket, amire már be is futottak az első pályázatok.

  #90
2020-03-18 12:39:00

A berlini központú csatorna minden platformon, minden előfizető számára elérhetővé teszi tartalmait.

  #91
2020-03-17 13:35:00

A Pornhub elkezdte közzétenni az adatait arról, hogy a világjárvány és a karanténozások miként változtatják meg az emberek felnőttfilm-fogyasztási szokásait.

  #92
2020-03-17 09:00:00

Az autómárka új kampánya a bevállalósságra épít.

  #93
2020-03-16 12:27:00

A Universal Music Group központja már péntek óta zárva tart.

#94
2020-03-16 10:50:00

Ha az elkövetkező 14 napban senkin nem jelentkeznek a koronavírus tünetei, talán folytatódnak a felvételek.

  #95
2020-03-16 10:07:00

A Telekom, a Telenor és a Vodafone is nagyon gyorsan reagált a Magyarországon kialakult új helyzetre.

  #96
2020-03-16 09:00:00

A Tena új szpotját ráadásul A kedvenc című film Oscar-jelölt rendezője készítette.

  #97
2020-03-13 13:14:00

Letiltott utak, szigorítások, home office-ba vonulás és készültség a fokozódó vészhelyzetre. Több hazai médiacéget kérdeztünk arról, hogyan befolyásolja a tévéműsorokat, az online vagy printlapok kiadását a koronavírus-járvány.

  #98
2020-03-13 11:56:00

A március 13. éjfélig beérkező nevezési űrlapokat kiegészítő dokumentáció nélkül, normál nevezési díjjal számítjuk fel.

  #99
2020-03-13 10:26:00

A cég 2020-ban havonta ötven, valamilyen aktualitással kapcsolatos plakátot helyez ki Budapesten. A legújabb hirdetéshez az 1848-as szabadságharc adta az apropót.

  #100
2020-03-13 09:33:00

Március helyett most júniusra tervezik a gálát.

  #101
2020-03-13 07:41:00

A lap fennállásának közel 30 éve alatt nem volt még olyan hét, hogy a programmagazin ne jelent volna meg.

  #102
2020-03-11 12:17:00

Több dimenziója is van annak, hogy miért nem szabad nézni ezt a gyerekházasságok ellen készített videót.

  #103
2020-03-10 09:00:00

Animékből összevágott képkockákkal hirdetik a MacBookot.

  #104
2020-03-09 13:44:00

Most már a kamu gyógymódok mellett az arcmaszkhirdetéseket is törölni fogják.

  #105
2020-03-09 12:44:00

A Fanta készített róluk olyan videót, aminek láttán még a Nike is megnyalná a tíz ujját.

  #106
2020-03-09 11:38:00

A két cég a Liszt Ferenc Kamarazenekar üzleti és kommunikációs stratégiáját újítja meg együtt.

  #107
2020-03-09 09:28:00

És most kivételesen nem (csak) a női test sokszínűségén van a hangsúly, hanem a modellek életkorán.

  #108
2020-03-06 12:11:00

Egy vodkamárka pedig azt kéri az emberektől, hogy ne a kezüket fertőtlenítsék a termékükkel, hanem igyák meg.

  #109
2020-03-05 15:09:00

Az Önszabályozó Reklámtestület égisze alatt tettek írásbeli vállalást a szervezetek a kulturális változás érdekében.

  #110
2020-03-04 13:52:00

Csak néhány történelmi adatot idéznek fel, hogy árnyalják az amerikai elnök bevándorlásellenes politikáját.

  #111
2020-03-04 11:03:00

Ezt maga a legendás műsorvezető-bíró, Judy Sheindlin jelentette be.

  #112
2020-03-04 09:00:00

Baráth Péter 18 év reklámügynökségi karrier után nonprofit területen folytatja. Az új munkája kapcsán rövid interjút készítettünk vele.

  #113
2020-03-03 14:20:00

Több látványsport, köztük a MotoGP közvetítési jogait is megszerezte az új tévéadó, amely először a Vodafone-UPC hálózatában lesz elérhető – tudta meg a Media1.

  #114
2020-03-03 13:15:00

Kicsit lejön a képernyőről a streamingszolgáltató.

  #115
2020-03-03 12:11:00

Az egyik márka esetében egy kerek születésnap megünneplésére, a másiknál hosszú távú kommunikációs platform kialakítására keresett ügynökséget a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt.

  #116
2020-03-03 11:01:00

Helyette online döntenek majd a pályázatokról.

  #117
2020-03-03 09:57:00

Égi Zsolt kinevezése március 1-től lépett életbe.

  #118
2020-03-03 09:38:00

Pontot, vagyis szmájlit tettek az elmúlt napok furcsa posztjainak végére.

  #119
2020-03-02 10:51:00

Arlene Manko 84 évet várt arra, hogy végre büntetlenül élvezhesse az italozást.

  #120
2020-02-28 11:02:00

Sokan támadják is a márkát miatta, ami viszont kitart a felháborodást keltő kampány mellett.

  #121
2020-02-27 14:08:00

A gasztromarketing ügynökség felel az új étterem és bár social media felületeiért. 

  #122
2020-02-27 12:35:00

A gyógyszert nem ők fogják feltalálni, de igyekeznek megakadályozni, hogy tévesen más azt állítsa magáról, hogy nála van a gyógyír.

  #123
2020-02-27 10:15:00

Mert élnek köztünk olyanok, akik nemet tudnak mondani a hatodik töltött káposztára, és ütvefúró mellett is tudnak aludni. Kampánybejelentő.

  #124
2020-02-27 09:00:00

A Supercharge pályázatát több mint 7000 jelentkezésből választották a legjobbnak.

  #125
2020-02-26 15:09:00

A fotós Local News Picture Story kategóriában lett második helyezett, mellette még egy magyar munkája került be a legjobbak közé.

  #126
2020-02-25 13:08:00

Van olyan termék, amire 17 ezer százalékkal (!) nőtt meg a kereslet.

#127
2020-02-24 16:48:00

A Girls Girls Girls Magazine közel háromperces szpotja nemtől függetlenül mindenki számára érthető.

  #128
2020-02-24 14:54:00

Az utolsó hozzávaló elveszi az ember étvágyát az egyébként nagyon guszta ételektől.

  #129
2020-02-24 12:08:00

Be is jött a gyors és adekvát reakció a helyzetre.

  #130
2020-02-24 10:27:00

Beszédek, buli és egy kis Dumaszínház is volt az évtizednyitón.

  #131
2020-02-24 09:42:00

17 kategóriában lehet pályázni, április 9-ig.

  #132
2020-02-21 09:00:00

A McCann Stockholm megtalálta a módját, hogy a gyerekek önszántukból operába akarjanak menni. Persze volt benne egy kis trükk.

  #133
2020-02-20 13:40:00

11. alkalommal osztják ki a delfineket a Cannes Corporate Media & TV Awardson, amire kommunikációs ügynökségektől, filmproducerektől, vállalatoktól, tévécsatornáktól és diákoktól várják a kreatív munkákat. Június 4-ig lehet nevezni.

  #134
2020-02-20 12:54:00

A jövőben a márka nem fog olyan modellekkel sem együttműködni, akik nem hajlandók az igazi arcukat mutatni.

  #135
2020-02-20 11:41:00

A frissítés bevezetésének szükségessége, valamint mindkét oldal reakciója érthető.

  #136
2020-02-20 11:04:00

A posztot 2019 végétől Nád-Kántor Marianna tölti be.

  #137
2020-02-20 09:25:00

Az idén 30. évfolyamába lépett lap súlyos anyagi gondokkal küzd.

  #138
2020-02-19 11:49:00

Ez pedig már csak azért is komoly probléma, mert a házaspár nagy energiákat és pénzeket fektetett a saját, „Sussex Royal” brandjébe.

  #139
2020-02-14 10:12:00

Ebben a szpotban senki nem azt kapja, amire igazából vágyik.

  #140
2020-02-14 09:00:00

34 hallgató, 24 országból alkotta meg az intézmény kampányfilmjét a felvételi időszakra.

  #141
2020-02-13 14:00:00

Az Oscar közvetítés szünetébe nem kerülhetett be a kisfilm, amiben egy frissen szült nő szerepel.

  #142
2020-02-13 12:44:00

Új alapokra helyezik a bevásárlóközpont kommunikációját.

  #143
2020-02-13 11:59:00

Csökken ugyanis a súlyuk és ezzel a cég ökológiai lábnyoma.

  #144
2020-02-13 11:22:00

Ezentúl - egyéb feladatok mellett - mindkét cég Facebookos kommunikációját a kreatív ügynökség végzi. 

  #145
2020-02-13 10:46:00

A 2019-es, 11 ügynökséget számláló PR Toplistára ez alkalommal négy olyan cég került fel, amelyik korábban sosem szerepelt a rangsorban. Ezek közül egy olyan van, ami magát tényleg PR-ügynökségként definiálja, kettő vadonatújnak nevezhető, hiszen alig egyévesek, valamint megjelent egy reklámügynökség is. Ezek alapján indokoltnak láttuk, hogy közelebbről megvizsgáljuk és bemutassuk az PR Toplistás újoncokat, akik közé félig újként a Wavemakert is bevettük. A médiaügynökség ugyanis már tavaly megkapargatta a rangsor alját, az idei harmadik helyével viszont egyértelművé tette, hogy számottevő szereplőjévé vált a hazai PR-szcénának.

  #146
2020-02-13 09:56:00

Csavartak egyet a „mi a tipikusan…?” formátumon, és nagyon nem jött be.

  #147
2020-02-10 10:52:00

A 103 éves korában elhunyt színész filmográfiája mellett, reklámos portfóliója is figyelemreméltó.

  #148
2020-02-07 09:00:00

A posztot év elejétől Szente Zoltán tölti be.

  #149
2020-02-06 15:17:00

A Milla meg a Verda kampány az első akció a lap márkakommunikációjának felfrissítésében.

  #150
2020-02-06 13:21:00

A cég 50 milliós médiacsomagot oszt szét a kisebb vállalatok között.

  #151
2020-02-06 13:08:00

A két cég 2017 óta dolgozik együtt.

  #152
2020-02-06 11:25:00

Ám a szervezet nem azért számol le a szexizős kampánnyal, amiért elsőre gondolnád.

  #153
2020-02-06 10:50:00

A lap negyedévente, 80 oldalon jelenik meg.

  #154
2020-02-04 13:12:00

Előrébb hozza a show első adását a csatorna a rivális miatt.

  #155
2020-02-03 12:28:00

Idén sem volt hiány celebeket szerepeltető reklámokban az NFL döntő szüneteiben.

  #156
2020-01-31 14:28:00

A posztot mostanáig betöltő Szakács Árpád alkotói szabadságra megy.

  #157
2020-01-31 13:31:00

Talán még az eredetinél is kicsit jobb – veti fel a reklám.

  #158
2020-01-31 12:03:00

Ezzel is igyekeznek csökkenteni az ökológiai lábnyomukat, és példát akarnak mutatni.

  #159
2020-01-31 10:01:00

Az MLE szerint össze kell hangolni a személyes adatok védelmét a tájékozódáshoz fűződő joggal.

  #160
2020-01-30 10:49:00

Az új év és évtized máris látványos változásokat hoz a VS háza tájáról.

  #161
2020-01-29 16:07:00

Liszka Tamást tíz jelentkező közül választották ki.

  #162
2020-01-29 11:22:00

A tulajdonosi kör és a szállodát üzemeltető csapat azonban marad.

  #163
2020-01-29 10:08:00

A kutatások szerint bizonyos appok kifejezetten jót tesznek a 65+ korosztálynak.

  #164
2020-01-29 09:00:00

Januártól saját salesszel dolgozik a PS Online Média Kft. és az OCC, valamint bővült a portfólió, és elindult a hivatalos e-sport bajnokságuk is.

  #165
2020-01-24 14:44:00

A Media1 biztosnak véli, hogy jövő csütörtöktől minden munkanap megjelenik az ingyenes újság.

  #166
2020-01-24 13:56:00

Először osztják majd ki a „Live Communication” díjakat, amire 2019-es rendezvényekkel lehet pályázni.

  #167
2020-01-24 13:29:00

A koriszövetség feszített tempóban dolgozott a kommunikáción, hiszen kevesebb mint egy év állt rendelkezésükre az egészre.

  #168
2020-01-24 11:34:00

Már nemcsak az a probléma, hogy a fiatalok nem védekeznek, hanem hogy egyre kevesebben csinálják egyáltalán.

  #169
2020-01-24 10:55:00

Hisz az egész alkotás a fű körül forog.

  #170
2020-01-24 10:23:00

Még jó párat kell aludni addig, hogy itthon is legálisan lehessen nézni Baby Yoda kalandjait.

  #171
2020-01-24 09:49:00

Megérkezett a Nielsen tavalyi évről szóló TV piaci körképe.

  #172
2020-01-23 13:21:00

10 éves lett ugyanis a mára legendássá vált, Isaiah Mustafa főszereplésével készült reklám.

  #173
2020-01-09 16:00:00

A kiadó online portfolióját érinti az együttműködés.

  #174
2020-01-09 14:21:00

A Budapesti Metropolitan Egyetem szövegben erős kampánnyal igyekszik felkelteni az idén felvételiző középiskolások figyelmét. A ti:me Agencyvel közösen készült a kampány.

  #175
2020-01-09 13:58:00

Igazi kegyetlen trollkodás, hogy érzékeltessék, mennyire jól sikerült utánozni a hús ízét.

  #176
2020-01-09 09:43:00

Mert mint mondják: minden ajándéknak lehet örülni, például akkor, mikor eladod.

  #177
2020-01-08 11:38:00

Valahol a havas svéd vidéken egy kocsi csak arra vár, hogy rátaláljon a tulajdonosa.

  #178
2020-01-07 14:54:00

A sportmárka új kampánya a sztereotípiákkal akar leszámolni.

  #179
2020-01-06 15:34:00

A Skoda reklámja egy sok sofőr számára jól ismert szituval mutatja be, miért jó, ha olyan autónk van, ami megjegyzi a vezetők egyéni beállításait.

  #180
2020-01-06 14:28:00

Január 7-től nagyjából 800 ezer háztartásban lesz elérhető a History2.

  #181
2020-01-06 13:48:00

Belátták, hogy nem volt a jó az időzítés.

  #182
2020-01-06 12:45:00

A szlogent elsősorban az amerikai kontinensen szeretnék ismertté tenni, így az angolul beszélő vásárlók mellett, a spanyol ajkú célcsoportra is erős fókusz került.

  #183
2020-01-06 09:29:00

Megszületett a megállapodás, ami alapján újabb három éven át a Media Services Company (MSC) Magyarország Kft. értékesíti a közmédia reklámidejét és reklámfelületeit.

  #184
2020-01-03 14:21:00

A transzformáció egyrészt elképesztő, másrészt rendkívül logikus.

  #185
2020-01-03 10:00:00

Cukkolódó vallomással zárta az évet a gyorsétteremlánc.

  #186
2020-01-02 10:37:00

A német autógyár december utolsó napján nemcsak az óévet, hanem egyik ikonikus termékét is elbúcsúztatta.

  #187
2020-01-02 09:31:00

A magyar teniszező és márka hosszú távra szóló megállapodást kötöttek.

  #188
2020-01-02 07:18:00

Új ügyféllel bővült portfólióval zárta az évet a Hello Lama Creative.

  #189
2019-12-23 14:00:00

A banki ügyfelek szorongását a Raiffeisen-sárga ajtó oldja.

  #190
2019-12-23 11:44:00

Csupán három napja mutatták be Amerikában, de a Universal máris lecseréli az eredeti verziót.

  #191
2019-12-23 10:00:00

Voltak páran, akik rendesen újraértelmezték a karácsonyi reklámokra jellemző szeretet-család-ajándékozás szentháromságot.

  #192
2019-12-23 09:45:00

Összetartó családi csapatmunkával és szupergyors hálózattal szinte bármi lehetséges – üzeni a cég új projektje. Kampánybejelentő.

  #193
2019-12-23 09:00:00

Még nagy a titkolózás, de az biztosnak tűnik, hogy Stallone a Rocky egyik ikonikus helyszínéről jelentkezik majd be.

  #194
2019-12-18 12:06:00

A Spoitfy elkezdte összeállítani a 2010-es évek epikus válogatás kaziját.

  #195
2019-12-18 10:39:00

Miközben új taggal bővül a a Ringier Axel Springer Magyarország menedzsmentje, ketten nyugdíjba vonulnak az újévtől.

  #196
2019-12-18 10:26:00

A gyereket nevelő azonos nemű párok láthatóbbá tételéért indított tudatosságnövelő és érzékenyítő kampányt a Háttér Társaság.

  #197
2019-12-17 10:52:00

Újabb hazai sportkabala múlt ki közvetlenül a bemutatása után.

  #198
2019-12-16 15:14:00

Egyre több kampányeszközön keresztül erősítik, az ünnepi üzenetet, hogy: együtt az igazi.

  #199
2019-12-16 13:34:00

A BlockBen fintech vállalkozás és Positive Adamsky belenéztek a jövőbe. Kampánybejelentő.

  #200
2019-12-16 10:17:00

A versenyhivatal hatalmas büntetést szabott ki a telkócégre, ami nem fogadja el a döntést és bírósághoz fordul.

  #201
2019-12-16 09:51:00

Ismét akcióba lendült a Spar és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat, folytatják az Adni Öröm! nevű jótékonysági kezdeményezésüket. Kampánybejelentő.

  #202
2019-12-16 09:00:00

Brutális dilemmát okoz a Spoiler Whopper.

  #203
2019-12-13 10:03:00

Avagy így neteztek 2019-ben a tinik.

  #204
2019-12-13 09:20:00

Pintér Mónika kapta a kinevezést, aki korábban 24.hu tech rovatát vezette, és idén májusban érkezett az Indexhez.

  #205
2019-12-12 15:15:00

Megújult koncepcióval és kommunikációs platformmal folytatja az OTP, ehhez pedig a Café Communications segítségével új kampány is készült. A Következő lépés kampány 2019 decemberében fut tévében, online és outdoor felületeken. A bejelentőt itt olvashatjátok.

  #206
2019-12-12 14:10:00

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

  #207
2019-12-12 12:15:00

Az ügynökség a klasszikus kékben is meglátta a potenciált.

  #208
2019-12-12 11:16:00

A rádiós és Tóth Gábor táplálkozáskutató az ügynökségre bízták az oldaluk, az E-mentes övezet megújítását.

  #209
2019-12-12 09:33:00

Az önkormányzati választás.

  #210
2019-12-11 11:38:00

Idén egy walesi kisbolt képében kapott erős konkurenciát áruházlánc sárkányos videója.

#211
2019-12-10 09:48:00

Ha nincs pénzed Maurizio Cattelan alkotására, a BK segít.

  #212
2019-12-07 13:45:00

A Mito Performance üzletága felel a Nokia teljes körű médiafeladatainak integrált tervezéséért és vásárlásáért.

  #213
2019-12-06 12:39:00

Tökéletes külsejű és mosolyú huszonéves influencerek helyett az énekesnőt választotta új kampányához a képmegosztó.

  #214
2019-12-05 15:30:00

Már most elég impozáns a jövő évi Brain Bar előadóinak listája.

  #215
2019-12-05 13:59:00

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

  #216
2019-12-05 12:46:00

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

  #217
2019-12-05 11:56:00

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

  #218
2019-12-05 10:54:00

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

  #219
2019-12-05 09:38:00

A változások 2020-ban lépnek érvénybe.

  #220
2019-12-04 10:35:00

A német McDonald’s a szülők egyik rémálmával kampányol.

  #221
2019-12-03 16:22:00

Még Steven Spielberg is áldását adta arra, hogy a földönkívüli és Elliott újra találkozzanak egy reklám kedvéért.

  #222
2019-12-02 15:56:00

Így újra működik a lap, olvashatóak a régi cikkek.

  #223
2019-12-02 14:33:00

Váratlan oldalról közelíti meg a karácsonyt a Coca-Cola argentin kampánya.

  #224
2019-12-02 12:23:00

Negatív kommentekkel népszerűsíti a Modern család új évadát a Comedy Central.

  #225
2019-12-02 10:38:00

2016 után ismét radikálisan hozzányúlnak a kommentszekcióhoz.

  #226
2019-12-02 10:14:00

Újabb geek magazin szűnhet meg.

  #227
2019-12-02 09:29:00

A többi magyar munka shortlisten maradt.

  #228
2019-11-29 12:29:00

Az embert teljesen váratlanul éri a Deák téri metrómegállóban kihelyezett plakát, meg is kérdeztük róla az alkotót.

  #229
2019-11-28 12:49:00

Nem nagyon veszik a cég készülékét, ami bekamerázza a tévéket, ezért nagyágyúkat kellett bevetni a promózására.

  #230
2019-11-28 11:02:00

Az előítéletek és elszigetelődés ellen lép fel a francia Burns and Smiles kisfilmje.

  #231
2019-11-28 09:00:00

Havi rendszerességgel fognak megjelenni a Booksy Boxok, amikbe könyvek és snackek kerülnek majd.

  #232
2019-11-27 13:38:00

A Hősök tere közelében található épület korábban a szudáni nagykövetség volt.

  #233
2019-11-27 12:23:00

Ilyen az, mikor a Dumaszínház és egy lakásfejlesztő dolgoznak együtt.

  #234
2019-11-27 11:30:00

Mostantól a Labowsky felel a Tungsram nemzetközi közösségi médiás kommunikációjáért.

  #235
2019-11-27 10:48:00

Papírral váltják a zsugorfóliát.

  #236
2019-11-27 09:39:00

Nem lehet azzal vádolni, hogy kevésbé lenne szexista hangulatú, mint a cég korábbi reklámjai.

  #237
2019-11-26 13:05:00

Ráadásul állítólag nem is illetlen kontent, hanem csak a szakmájuk áll a tiltások mögött.

  #238
2019-11-25 13:56:00

Ígéretes koncepcióból egy kicsit sem izgalmas imázsfilmet kapott Dubaj Gwyneth Paltrow, Kate Hudson és Zoe Saldana főszereplésével.

  #239
2019-11-25 09:16:00

Buenos Airesben mutatják be az argentin Hello Wood eddigi projektjeit.

  #240
2019-11-22 14:39:00

Vele együtt a Red Lemon Media is kapott egy hárommilliós bírságot.

  #241
2019-11-22 14:01:00

A Durex új kampányában a színész hétköznapi helyzeteket mutat be, mikor időben kell gondolni a védekezésre.

  #242
2019-11-22 12:33:00

Idén már egész biztosan elmarad a világ leghíresebb fehérnemű-bemutatója.

  #243
2019-11-22 11:29:00

A mézes-mázosságot akarja lekaparni az ünnepi reklámokról a telkócég új projektje.

  #244
2019-11-22 10:37:00

Többek között díjat ért, hogy „baszódjál meg Comedy Central!”

  #245
2019-11-22 09:22:00

Jámbor András helyét Diószegi-Horváth Nóra veszi át.

  #246
2019-11-21 09:55:00

Mindezt kevesebb, mint egy perc alatt.

  #247
2019-11-21 09:32:00

A brit áruházlánc a karácsony és fennállása 100. évének alkalmából játszott el a Vissza a jövőbe ötletével.

  #248
2019-11-20 13:56:00

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

  #249
2019-11-20 11:39:00

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

  #250
2019-11-20 10:48:00

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

  #251
2019-11-19 16:26:00

Öt magyar tulajdonossal, a Café PR égisze alatt EB and Beyond néven indul új, employer branding fokuszú vállalat. Az alapítók ígérete szerint a cégük egyedi megközelítéssel, széles körű szolgáltatásokkal áll majd az ügyfelek rendelkezésére határokon innen és túl.

  #252
2019-11-19 09:00:00

Kétféle ember van a világon: az egyik, aki pontosan a film kezdetekor szeret beülni a moziba, a másik pedig, aki ha tehetné, már fél órával a kezdés előtt a teremben ülne, hogy egyetlen másodpercet se késsen le az előzetesekből. Utóbbi általában vagy azt állapítja meg rezignáltan, hogy nem akarja megnézni az adott filmet, vagy állati lelkesen csapkodja a mellette ülő karját, és sugdossa, hogy ezt mindenképp meg kell majd nézni. Nagyon ritka esetben pedig az is feltűnik neki, hogy mennyire jó az adott trailer, amit látott.

  #253
2019-11-18 09:00:00

Fontos levegővételeket állnak a Rhinospray új imázskampányának a középpontjában. A projekt részleteiről itt olvashatod a cég kampánybejelntőjét.

  #254
2019-11-15 14:35:00

Hamarosan már nemcsak a Telenor MyTV-sek nézhetik a RTL Magyarország prémiumplatformját.

  #255
2019-11-15 14:14:00

„Az MPRSZ nem egy baráti társaság” - mondja Lakatos Zsófia a Magyar PR Szövetség leköszönő elnöke, aki november 19-én adja át a posztját az utódjának. A távozása kapcsán készítettünk vele interjút.

  #256
2019-11-15 12:56:00

A Közös Ügy nevű kampányban cégvezetők arcukkal és nevükkel álltak ki az ügy mellett és tesznek vállalásokat, hogy a nők és férfiak ugyanolyan esélyeket és lehetőségeket kapjanak a munkahelyükön. További cégek és vezetők csatlakozását várják.

  #257
2019-11-15 12:11:00

Egy nemzetközi, sokszínűséget értékelő rendezvényen kapta az elismerést a plakátkampány.

  #258
2019-11-15 10:42:00

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

  #259
2019-11-15 10:01:00

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

  #260
2019-11-14 12:49:00

Megérkezett a brit áruházlánc ünnepi kisfilmje, ami idén azért is különösen izgalmas, mert Magyarországon forogott, és a stábban számos hazai szakember dolgozott.

  #261
2019-11-13 13:14:00

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

  #262
2019-11-12 11:30:00

Hiába az alaposan megtolt promó, a luxus ígérete, a kigyúrt testek, a felpumpált mellek, a nyilvános párkeresés és egy halom IQ-bajnok, az RTL Klub Love Islandje nemhogy nem lett nagy durranás a tévében, hanem a nézők szinte az első perctől kezdve totális közönnyel viseltettek iránta. Ez mindenképp érdekes fejlemény abban az országban, ahol a Való Világ legemlékezetesebb pillanatai még mindig simán visszaköszönnek a mindennapokban. Ami pedig ennél is érdekesebb, hogy a Love Island vége mégis happy end.

  #263
2019-11-11 09:00:00

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

  #264
2019-11-08 14:15:00

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

  #265
2019-11-08 13:25:00

Így az ügynökség készíthette a lakáskassza új reklámfilmjét.

  #266
2019-11-08 10:34:00

Az előzetes utómunkáiban a Gyár is részt vett.

  #267
2019-11-08 10:14:00

Az megvan, hogy már 25 éve nincs karácsony „All I Want For Christmas is You” nélkül?!

  #268
2019-11-08 09:39:00

A Tomorrowlandet is megjárt Edo Denova reklámozza az MTV limitált kiadású zenei kollekciójának darabjait.

  #269
2019-11-07 11:45:00

Miközben az RTL Klubon búcsúzik a Drága örökösök második évada, a TV2-n jönnek a fővárosi Mintaapák.

#270
2019-11-05 13:56:00

A színész az együttműködéssel a gyökereihez tér vissza.

  #271
2019-11-04 14:26:00

Megnéztük közelebbről a RTL Most+-t.

  #272
2019-10-31 10:45:00

Szalay Kristófnál az elmúlt tíz évben folyamatosan napirenden volt az újság feltámasztása.

  #273
2019-10-30 15:02:00

Egyszerre szórakoztató és nyugtalanító látványt nyújtanak a Hellveticával írt szövegek.

  #274
2019-10-30 09:27:00

A Isobar és a Burger King arra voltak kíváncsiak, elég ikonikus-e a Whopper ahhoz, hogy akár hang alapján be lehessen azonosítani. Kampánybejelentő.

  #275
2019-10-29 11:24:00

Főleg azért, mert több, mint egy óra.

  #276
2019-10-28 15:10:00

Az énekes egy „Fuck The Guardian” feliratú pólóban lépett színpadra Los Angelesben.

  #277
2019-10-28 13:31:00

Második alkalommal kapott LMBTQ imázsfilmet a magyar főváros.

  #278
2019-10-28 11:23:00

Solymos Ádám szeptemberben csatlakozott a sporttáplálék-kiegészítő termékeket gyártó cég csapatához.

  #279
2019-10-28 11:02:00

Emellett bizonyos termékek esetében teljesen felszámolja a műanyag használatot.

  #280
2019-10-28 10:21:00

De nem csak emiatt nem aratott osztatlan sikert a párizsi esemény múlt héten bemutatott logója.

  #281
2019-10-25 11:44:00

A két humorista végre pontot tesz a folytonos összekeverésük végére.

  #282
2019-10-24 13:46:00

A felelősségteljes alkoholfogyasztást népszerűsíti a vicces elrettentő kampány

  #283
2019-10-24 11:22:00

Ezentúl, ha valaki az excsaja, expasija, kiszemeltje és igazából bárki képeit nézegetni szeretné a platformon, regisztrálnia kell.

  #284
2019-10-24 09:00:00

A fenntartható divattal foglalkozó Holy Duck! blog írója, Mengyán Eszter, a ruhaiparon túl arról is mesélt, hogyan zöldül az élete, és mi az, amin soha nem fog változtatni.

  #285
2019-10-22 11:48:00

A világhírű modell és hazai influencerek egyszerre küldik a fotóikat az sztratoszférába, hogy a Samsung űrszelfit csináljon nekik.

  #286
2019-10-22 09:00:00

Ráadásul pont a sorozat 30. horrorkiadásában, a 666. epizódban.

  #287
2019-10-21 13:21:00

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

  #288
2019-10-21 12:30:00

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

  #289
2019-10-21 11:07:00

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

  #290
2019-10-21 10:21:00

A magyar fővárosnak mond köszönetet a tízéves Prezi, ami az évforduló alkalmából születésnapi toborzókampányt indított.

  #291
2019-10-21 09:43:00

Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség, hogy átláthatóbbá és igazságosabbá váljanak az ügynökségi pályázati folyamatok.

  #292
2019-10-18 11:16:00

20 éves lett a rendezvényügynökség. Itt vannak a képek a buliról.

  #293
2019-10-18 10:00:00

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

#294
2019-10-18 09:00:00

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

  #295
2019-10-17 16:39:00

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

  #296
2019-10-17 14:36:00

A Gazdasági Versenyhivatal döntése értelmében a közép-európai régió egyik legnagyobb online kereskedője jöhet létre.

  #297
2019-10-17 12:45:00

Hogy a fenntarthatóság és a környezettudatosság az elmúlt években az aktív szókincsünk szerves részévé vált, a többi között a reklámiparnak is köszönhető, amelyben – ha az idei cannes-i győztesekből indulunk ki – elvárássá vált a világmegváltás. Ehhez azonban nem elég egy szép gondolat: hatásos és ösztönző kampányokra van szükség, amikből szerencsére sorra születnek egyre jobbak – már nem csak a Greenpeace és a WWF háza tájáról.

  #298
2019-10-17 12:23:00

Ebből hármat a DDB, kettőt pedig a Bold húzott be.

  #299
2019-10-17 11:14:00

A jövőben a Café felel a szálloda külső kommunikációjáért.

  #300
2019-10-17 10:25:00

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

  #301
2019-10-17 09:40:00

Két év szünet után érkezik a Tabukról tabuk nélkül második évada, hiszen az első készítése során számos fontos téma felmerült, amiket akkor nem volt idő feldolgozni. Az új részek ismét sokrétű és sokszor nyomasztó dolgokat feszegetnek, mint az öngyilkosság vagy a mentális betegségek, valamint egy nulladik epizód is készült. A folytatás kapcsán a szériát készítő ügynökség, az ACG egyik alapítójával, Mentes Endrével beszélgettünk a sorozat gyártásáról, alapkoncepciójáról és az ügynökség jövőbeli terveiről.

  #302
2019-10-15 12:48:00

Egy gyerekkórház gondolta újra a dalt, amit sokan csak a Johnny Cash előadásában ismernek.

  #303
2019-10-14 16:35:00

A magazinra azért van szükség, hogy az autórajongók még szélesebb rétegét tudják megszólítani.

  #304
2019-10-14 15:50:00

Ezért meg is büntették a Coca-Colát – írja az Index és a 444 is.

  #305
2019-10-14 14:42:00

Mindkét magyar ügynökség Radio&Audio kategóriában esélyes.

  #306
2019-10-14 12:22:00

A kábelcsatorna saját műsorainak szereplőivel igyekszik tenni a mentális betegségek stigmatizálása ellen.

  #307
2019-10-14 11:34:00

A Mindea így az iProspect Hungary Social&Content divíziójának részeként folytatja tevékenységét.

  #308
2019-10-14 10:18:00

Fél nap alatt kellett komplett sörmárkát tervezniük azoknak a háromfős kreatív csapatoknak, akik részt vettek a Design Hét eseményén, a DekoRatio rendezte Beer Design Challenge-n. Idén nudisták, klímaszorongók és cosplay-esek győztek.

  #309
2019-10-11 09:02:00

A szórakoztatás és edukáció volt a cél, a végeredmény pedig valóban tanulságos lett. Szerzőnk véleménye.

  #310
2019-10-10 13:42:00

Közösségi médiás nyereményjáték-kampánnyal teszi ismertebbé magát és a vegyszermentes takarítás előnyeit a Greenbiotic.

  #311
2019-10-10 12:01:00

Ilyen az, mikor egy bűvész kezébe kerülnek a konyhai eszközök.

#312
2019-10-10 09:40:00

Mellette még jó néhány nemzetközileg elismert szakember lép majd fel a Brand Festivalon.

  #313
2019-10-10 09:00:00

A VMLY&R Hungary a BrandAsset Valuator (BAV) eredményei alapján megvizsgálta, hogyan rajzolódott át hazánk márkatérképe az elmúlt években.

  #314
2019-10-09 13:54:00

Az egyik elismerést a lap korábbi munkatársa, Kácsor Zsolt kapta.

  #315
2019-10-09 12:41:00

Irodabejárások, tréningek, előadások, business brunch és garázsvásár is lesz a rendezvényen, aminek során izgalmas hazai office-okba lehet ellátogatni.

  #316
2019-10-09 11:28:00

A Mattel új, tudományos szakmákat népszerűsítő babákat dobott piacra.

  #317
2019-10-09 10:57:00

Sokáig kellett várni arra, hogy anyaság ezen oldala is megérkezzen a reklámokba.

  #318
2019-10-09 10:09:00

A jövőben a Wavemaker mellett a Caféval dolgozik együtt az áruházlánc.

  #319
2019-10-08 13:22:00

Zalai Ágnes októbertől csatlakozik az ügynökség csapatához.

  #320
2019-10-02 13:25:00

Annyit segítünk, hogy egy régóta várt, Oscar-esélyes filmről van szó, amit a héten mutatnak be.

  #321
2019-10-02 12:44:00

2020 tavaszától lép életbe a változás.

  #322
2019-10-02 12:03:00

Magyarországon 18. alkalommal rendezik meg az Effie reklámhatékonysági versenyt. Az idei döntőbe 42 munka került be, ezek közül 11 érkezett az ACG háza tájáról.

  #323
2019-10-02 11:07:00

Az MRSZ a kommunikációs iparág szereplőinek fenntartható működésre való átállását kívánja ösztönözni.

  #324
2019-10-02 10:16:00

A tét nem kicsi a Ravak versenyén: a fődíj egy fürdőszoba.

  #325
2019-10-02 09:46:00

A kozmetikai cég és a HPS új aktivitásának a középpontjában azok a pasik állnak, akik a törődés bajnokai.

  #326
2019-10-01 10:42:00

Mengyán Eszter jó példa arra, hogy a divat szeretete és a környezettudatosság nem zárják ki egymást. Az eredetileg újságíró blogger ma már az etikus divat legismertebb szócsöve Magyarországon, aki az interneten folyamatosan dokumentálja, hogyan zöldül az élete. Erre pedig több ezer követő kíváncsi. Így Eszter akár fenn is tarthatná magát a fenntarthatóságból, de tudatosan nem teszi, mert fél, hogy attól kiégne.

  #327
2019-09-30 11:14:00

Alámerültünk a tátogó gyerekek világába, hogy megnézzük az első magyar Tiktok fesztivált és díjátadót, ahol ugyan tiktokolni nem tanultunk meg, cserébe egy halom szürreális élménnyel gazdagodtunk, na, meg néhány tanulságos infóval arról, milyenek a felnőttek.

  #328
2019-09-27 14:48:00

Megnyílt a 19. ARC kiállítás, kihirdették a győzteseket.

  #329
2019-09-27 12:23:00

A cég 44 munkatársa metszett, kapált, szüretelt és palackozott, hogy elkészüljön az SK.

  #331
2019-09-27 10:20:00

Másodszor is a magyar szakember került a rangos nemzetközi PR-szervezet vezetői pozíciójába.

  #332
2019-09-27 09:48:00

Az Audi A8-as utasterében felvett rádióreklám lett az egyetlen magyar díjazott idén.

  #333
2019-09-27 09:26:00

Arculatot és betűtípust cseréltek a frissebb, nőiesebb megjelenés érdekében.

  #334
2019-09-26 09:57:00

50 év után megnyugodhat az eddig tilosban parkoló autó sofőrje.

  #335
2019-09-24 11:27:00

Fogságba esett pillangó szimbolizálja a kilátástalannak tűnő kort, amiben élünk.

  #336
2019-09-23 14:56:00

Lerobbant autó, elhagyatott ház, halóinges szellem… De mi köze van ezeknek az online fizetéshez?

  #337
2019-09-23 09:00:00

A McDonald’s új svédországi kampányában világhírű festményeket bolondítottak meg némi szalonnával.

  #338
2019-09-20 14:29:00

Egyelőre csak az Egyesült Királyságot érinti a változás, de a cég a többi piacra is tervezi a kiterjesztését.

  #339
2019-09-20 12:24:00

Szeptember óta már a magyar gyerekek is játszhatnak az új babákkal.

  #340
2019-09-20 11:29:00

A sorozat a kerek évfordulóról egy tökéletesen összerakott kamuvideóval emlékezett meg.

  #341
2019-09-20 11:16:00

Megérkeztek a fotók a digitális ügynökség szülinapi zsúrjáról.

  #342
2019-09-20 10:23:00

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

  #343
2019-09-20 10:10:00

Nincsenek szép fotóik, és nem is filtereznek, mégis több tíz-, százezres vagy akár milliós követőbázissal rendelkeznek az Instagramon a mémfluencerek. A cégek lassanként kezdik is felfedezni a bennük rejlő potenciált, annyira, hogy Amerikában már akár milliós üzlet lehet a trashposztolás. Itthon viszont még lábujjhegyeznek a vicc-influencerek körül.

  #344
2019-09-20 09:43:00

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

  #345
2019-09-19 11:43:00

Az új verzió elkészítése két évet vett igénybe.

  #346
2019-09-19 10:06:00

A divatház sem akar kimaradni a sorozat 25. születésnapja körüli őrületből.

  #347
2019-09-18 14:31:00

Nem azt kérik, hogy mindenki maradjon otthon, csak annyit szeretnének, ha nem ész nélkül özönlenének a látogatók.

  #348
2019-09-17 11:58:00

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

  #349
2019-09-17 10:11:00

A lakásfejlesztő vállalat először készített televíziós reklámszpotokat. Kampánybejelentő.

  #350
2019-09-13 11:00:00

A Stabilo népszerű magyar tiniinfluencereket vet be az új, Z-generációt célzó kampányában.

  #351
2019-09-13 10:00:00

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

  #352
2019-09-13 08:49:00

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

  #353
2019-09-13 08:30:00

Az Aranyélet és a Terápia egykori producere Joyrider Television néven indított új gyártócéget.

#354
2019-09-12 15:00:00

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

  #355
2019-09-12 11:40:00

Dolezsai Gergely az OTP Banktól érkezik a céghez. 

#356
2019-09-12 10:32:00
A szivárványos plakátok helyett főleg a szétválasztott sziámi ikrek és az égő Amazonas indították be a magyarok kattintóujjait augusztusban, na, meg a szakmák világversenyén elért magyar siker.
  #357
2019-09-12 10:05:00

A Media1 értesülései szerint novemberben jelenik meg az újság.

  #358
2019-09-12 09:20:00

A fehérneműmárka a negyvenedik évfordulóját ünnepli a nagyibugyis videóval, amiben tényleg egy nagyi szerepel, bugyiban. 

  #359
2019-09-11 11:25:00

A gyorsétteremlánc durván ráállt arra, hogy újrapozicionálj a joviális idős úrként megismert szimbólumát.

  #360
2019-09-10 16:06:00

31 év után nem jelenik meg többé nyomtatásban a legendás női lap.

  #361
2019-09-10 14:05:00

A Dreher plakátversenye új dimenziót nyitott a „minden sörnyitó” poénnak.

  #362
2019-09-10 13:26:00

Egyesült a Visual Europe Group rendezvénytechnikai üzletága és a Leon Group AV technikai üzletága.

  #363
2019-09-10 13:05:00

Tóth Ákos a Facebookon jelentette be a távozását és az utódját.

  #364
2019-09-10 12:07:00

A színész kitart amellett, hogy a kisfilm az amerikai őslakosok iránti legnagyobb tisztelettel készült.

  #365
2019-09-10 10:59:00

A HairClinic új reklámfilmje perspektívaváltással hozza közelebb a terméket a fogyasztókhoz. Kampánybejelentő.

  #366
2019-09-10 10:08:00

Az Index régi-új vezérigazgatója a Media1-nek adott hosszú interjút arról, hogyan látja most a lapot és annak jövőjét.

  #367
2019-09-09 15:28:00

A világhírű magyar stockfotómodell mindenféle újdonságot próbál ki a Coca-Cola új kampányában.

  #368
2019-09-09 12:34:00

Ráadásul a listán szereplő sok középkorú, fehér férfi mellett, Barbara Rentlert még képen se mutatták meg. Nem lett jó vége.

  #369
2019-09-05 09:37:00

Szabó Zoltán és Munk Veronika töltik be az új pozíciókat.

  #370
2019-09-05 09:00:00

Singapore Airlinesnak egy DJ készített zeneszámot kizárólag egy repülőgép különböző hangjaiból.

  #371
2019-09-04 14:30:00

Ez lehet a világ első, ismert deepfake-csalása.

  #372
2019-09-04 13:49:00

A Magyarországon nagy visszhangot kiváltó plakátokat egy sokszínűséget ünneplő díjra jelölték.

  #373
2019-09-04 12:06:00

„Gyapjút viselni ugyanolyan kegyetlen, mint szőrmét” – üzente a köztéri reklám, amit az ASA betiltott.

  #374
2019-09-04 11:05:00

Kolosi Péter a Nagy Kreatív Márkanapon jelentette be, hogy két heti, egy napi és egy webes felületre készített sorozattal bővül a csatorna műsora.

  #375
2019-09-04 09:50:00

Két új tematikus oldallal bővült a sales house portfóliója.

  #376
2019-09-03 10:05:00

A két minta közül nem a finomabbat kellett kiválasztaniuk, hanem a halálosabbat.

  #377
2019-09-03 09:20:00

Persze marad a magazinnál, de tartalmi- és ügyvezető igazgatóként folytatja munkáját

  #378
2019-09-02 13:35:00

Kendall Jenner, Emily Ratajkowski és a Blink-182 is részt vettek az elmúlt évek egyik legnagyobb átverésében.

  #379
2019-09-02 11:02:00

Arató Márk 12 év után, saját kérésre hagyja ott az üzleti szoftvercéget.

  #380
2019-09-02 09:46:00

Újra lehet nevezni a Magyar Public Relations Szövetség által 2012 óta minden évben kiírt Sándor Imre PR-Díjra, melyet hagyományosan hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriákban nyerhetik el a pályázók. Az eredmények beleszámítanak a Kreatív által minden évben összállított PR Toplistába is.

  #381
2019-08-30 13:18:00

Eredeti Kanye West önimádó tweetekkel hirdeti magát egy amerikai szusiétterem.

  #382
2019-08-30 11:26:00

A csajok elmentek New Orleansbe és felfaltak mindent, amit Homer is.

  #383
2019-08-29 14:52:00

A Telekom kampánya a tudatos internethasználatra hívja fel a figyelmet. Kampánybejelentő.

  #384
2019-08-29 13:04:00

A cég új reklámjából kiderül, hogy pontosan melyik oldalon találod a választ a világmindenséget és mindent érintő végső kérdésre.

  #385
2019-08-29 11:26:00

Szuper reklámmal szállt be az ASMR- és hipnotikus videók őrületbe a francia McDonald’s.

  #386
2019-08-29 10:25:00

A FitRadióval szerződött a sales house.

  #387
2019-08-29 09:58:00

A cég még mikroinfluencereket is bevet a kifejezetten fiatalokat célzó kampányában.

  #388
2019-08-27 14:00:00

Helsinkiben megalkották a Kreativitás Illatát, amivel új munkatársakat szeretnének a Mirum csapatába csalogatni. Az ügynökség kreatív- és stratégiai vezetője, Érmezei Lili, mesélt nekünk a toborzókampányról.

  #389
2019-08-27 09:00:00

Jogos a kérdés, hogy: de milyen kapcsolat van egy kosárlabda-közvetítés és a Ford kocsijai között?

  #390
2019-08-26 16:02:00

A jövőben az ügynökség látja el a Vivre és a Kazar PR-feladatait.

  #391
2019-08-26 14:49:00

Bobo és Bladder (magyarul: Húgyhólyag) kalandjai mindaddig egy vidám mesének tűnik, míg utóbbi el nem engedi magát.

  #392
2019-08-26 13:42:00

Ha a kozmetikai cég példájából indulunk ki, fényévekre vagyunk még az influencer-lufi kipukkadásától.

  #393
2019-08-26 11:29:00

Ezzel az övé a második olyan csatorna a videómegosztón, ami elérte ezt a mérföldkövet.

  #394
2019-08-26 10:54:00

A techcég belső irányelvei szerint a munkahelyen nem szabad olyan dolgokról beszélgetni, amik nem odaillők. Például a politika és a közéleti hírek.

  #395
2019-08-26 10:09:00

Haladva a trendekkel, letisztultabb, egyszerűbb logót kap az autómárka.

  #396
2019-08-23 10:25:00

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

  #397
2019-08-23 09:00:00

Megérkeztek a júliusi Lájkbajnokság adatai: a 24.hu még mindig az első helyen áll a hazai netes aktivitások alapján, ahogy a klímakatasztrófa is kattintásra ösztönzi a magyarokat.

  #398
2019-08-22 15:13:00

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

  #399
2019-08-22 14:00:00

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

  #400
2019-08-22 12:40:00

Négyféle csokit olvasztott össze egy táblába az édességgyár, és ezzel nem csak azokra gondolnak, akik Gombóc Artúr nyomdokain járva, minden csokoládét imádnak.

  #401
2019-08-22 11:28:00

Őry Eszter két barátjával hozta létre az ArtNeszt, a képzőművészeti ügynökséget.

  #402
2019-08-22 10:39:00

Új ember került az account csapat és a digitális divízió élére, valamint új üzleti igazgatóval és Head of Operations-szel is bővült a már közel 50 fős ügynökség.

  #403
2019-08-22 08:30:00

A Silberstein and Partners és az Ynsight Research összeállt, hogy megvizsgálja a Coca-Cola botrány online és közösségi médiás visszhangjait.

  #404
2019-08-21 12:28:00

Valódi nézői panaszokat gyúrt össze reklámmá a brit Channel 4.

  #405
2019-08-16 09:00:00

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

  #406
2019-08-15 15:08:00

Ismét díjazták a Graphasel Design Stúdió munkáját.

  #407
2019-08-15 13:36:00

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

  #408
2019-08-15 12:20:00

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

  #409
2019-08-15 11:00:00

Matricagyűjtős imázskampányt indított a márka.

  #410
2019-08-15 10:06:00

A netezők szerint nagyon vicces reklámnak az is lehetne a címe, hogy: minden, amit nem akartál tudni arról, mi történik éjszaka az AsiaCenterben.

  #411
2019-08-14 13:06:00

Az International Business Awardon, azaz Stevie-n, idén díjazták az Uniomediát, a Noguchit, a Café PR-t és az Informatika a Látássérültekért Alapítványt is.

  #412
2019-08-14 11:11:00

22 éves Malév reklám bukkant elő.

  #413
2019-08-14 09:58:00

Több mint 8000 alkotás közül választották a legjobbnak az Activé FiberShake dizájnját.

  #414
2019-08-13 09:00:00

Nagy balhét okozott egy castingfelhívás, amiben a csokigyártó új szpotjába kerestek gyerekszínészt.

  #415
2019-08-09 12:13:00

Torokszorító társadalmi célú reklámot készített egy új-zélandi leszokást segítő szervezet.

#416
2019-08-08 13:26:00

Ed Razek 71 évesen úgy érzi, most már ideje nyugdíjba menni. De ennél árnyaltabb lehet a távozása oka.

  #417
2019-08-07 13:01:00

Persze nem ez volt a céljuk, de a fogyasztók azonnal meglátták a pornópotenciált a kedvesnek tűnő rajzokban.

  #418
2019-08-07 10:03:00

Négy év után felfüggesztik a Hello! magazin megjelentetését – tudta a meg a Media1.

  #419
2019-08-06 16:30:00

Instagramos matricaszettel egészítette ki a márka globális kampányát a Feat.

  #420
2019-08-06 15:30:00

A tech cég egyik alkalmazottja hosszú levélben írta meg, milyen kellemetlenségek érték a várandóssága során.

  #421
2019-08-06 14:48:00

Lampert Bendek reméli, hogy a képei nemcsak a sorozat rajongóinak jönnek majd be.

  #422
2019-08-06 12:33:00

Az Impress Magazinnal között kizárólagos szerződést a sales house.

  #423
2019-08-06 10:36:00

Augusztus elejétől Rakoncza Zsolt veszi át a vállalat irányítását.

  #424
2019-08-06 09:55:00

Az AdAge és a Bloomberg is felfigyeltek a kormánypárti képviselő kirohanására a Coca-Cola új plakátjai kapcsán.

  #425
2019-08-05 15:16:00

Idén ez a harmadik lövöldözés, aminek az elkövetője aktív felhasználója volt a szélsőséges nézeteknek teret adó oldalnak.

  #426
2019-08-05 09:23:00

„Mit gondolsz, a HouseFlix miért ajánlgat neked folyton sorozatokat nőkről, akik megölik a férjüket? (…) Mert ez a fehér nők pornója, akiknek annyira kiszámítható az életük, hogy néha muszáj látniuk, ahogy Tim Daly lelök egy nőt a lépcsőn.”

  #427
2019-08-02 12:15:00

Hosszú Katinka viszont megőrizte az első helyét a Forbes összeállításában.

  #428
2019-08-02 10:18:00

A nehezen feldolgozható szóviccből született üBERKIrály című műsorban ismét a tévében lehet majd követni a celebritás mindennapjait.

  #429
2019-08-01 15:20:00

A műfajt persze nem a streamingcsatorna találta ki, Beyoncé már 2013 óta sikeresen használja.

  #430
2019-07-31 16:06:00

A közösségi oldal kampánya azt sugallja, náluk vannak az igazi barátok.

  #431
2019-07-31 14:58:00

Az Artvertising Group lett a pezsgőgyártó új partnere.

  #432
2019-07-31 13:35:00

A mindennapok olyan apró örömeivel kampányol a Coors Light, mint a kényelmetlen ruhadarab levétele.

  #433
2019-07-31 12:06:00

A dizájner hangualtnaplója egyszerre művészeti alkotás és terápiás eszköz.

  #434
2019-07-31 10:36:00

Augusztus 1-től a sales house értékesíti a portál display hirdetéseit.

  #435
2019-07-30 12:19:00

Újra az útjelzésekkel játszik az étteremlánc, ami korábban egy hasonló kampánnyal nyert nagydíjat Cannes-ban.

  #436
2019-07-30 10:50:00

A kézműves termékek piactere nem csupán külsejében, de struktúrájában is megújult.

  #437
2019-07-30 09:00:00

A kiszámíthatóságot teszi vonzóvá új kampányával az Aldi, erről mesélt nekünk Kurunczi Anita a márka marketing és kommunikációs vezetője.

  #438
2019-07-29 16:19:00

A Deichmann filcekkel, festékszórókkal, flitterekkel és stencilekkel feltankolva várja a fesztiválozókat a Hajógyárin.

  #439
2019-07-29 14:10:00

A Bold adta a legmeggyőzőbb választ arra, hogyan képzelik el a sörmárka új hangját.

  #440
2019-07-29 12:48:00

A gyártó ígérete szerint erősebbek, büszkébbek és színesebbek lesznek az italok.

  #441
2019-07-29 11:59:00

Az összeolvadás konszolidációt hozhatna a digitális médiapiacon.

  #442
2019-07-29 10:21:00

A korábban szabadúszó Babay Mátéval bővült a BTL ügynökség csapata.

  #443
2019-07-29 09:52:00

Brutálisan magas bevételre számíthat a stúdió 2019 végére.

  #444
2019-07-26 13:41:00

A Boldot választotta új lead ügynökségének a Dreher. Az első közös kampányuk bejelentőjét itt olvashatod.

  #445
2019-07-26 11:40:00

A Kreatív július-agusztusi számában kicsit kinyomtattuk az internetet és a mémfluencerekről szóló cikkünkhöz miniinterjút készítettünk Vágvölgyi Noémi trashposztolóval. A témából ízelítőnek ezt most itt is elolvashatod. nem kel meköszöni.

  #446
2019-07-26 09:00:00

Szél Dávid apa, pszichológus, férfi, feminista, és még ír is, ez pedig kellőképpen ritka együttállás ahhoz, hogy gyereknevelés-témájú, nagyon személyes blogjával ismertté tudott válni. Az Apapara blog és könyv írójával többek közt arról beszélgettünk, hogyan lehet az apaságból brand, és ezt miként lehet kezelni.

  #447
2019-07-25 14:35:00

A közösségi oldal nyilvánosságra hozta az idei második negyedéves pénzügyi beszámolóját.

  #448
2019-07-25 13:10:00

Így látja a hazai reklámosokat Hankan Can, német rendező, aki a Vodafone Red új szpotját készítette.

  #449
2019-07-25 12:23:00

A Budapesti Metropolitan Egyetem ezért szakirányú képzést indít.

  #450
2019-07-25 11:47:00

A McCann New York kreatívjai megnézték, milyenek lennének az áldozatok, ha megöregedhettek volna.

  #451
2019-07-25 10:56:00

Nem lesz egy díjnyertes kampány, de azért elég szórakoztató.

  #452
2019-07-25 10:02:00

A pénz nagy része egy Brit Virgin-szigeteki társasághoz került – írja az mmonline.hu.

  #453
2019-07-25 09:09:00

Apának fogalma sincs, hogy kell megkenni egy kenyeret. HAHAHA. Apa képtelen felállni a kanapéról, mert már azt sem tudja, hogyan moccanjon. HAHAHA. Apát még az óvodás kislánya is kioktatja, mert egyelten használható agysejtje sincs. HAHAHA. Ilyen és ehhez hasonló faékegyszerűségű gegekre épít Hollywood már évtizedek óta, ha családi filmekről és sorozatokról van szó. De vajon miért muszáj idiótáknak lenniük az apáknak ahhoz, hogy viccesek legyenek?

  #454
2019-07-24 09:30:00

Mennyit számít az, ha valaki elvégzi a Mito ingyenes szövegíró képzését? Az Intro tényleg segít bekerülni az ügynökségekhez? Az anyacéghez felveszik a végzetteket? Többek között ezekre a kérdésekre válaszolt Marosi Gergő, a Mito kreatívigazgatója.

  #455
2019-07-23 14:26:00

Rendesen megdolgoztatták a kisípolásért felelős munkatársakat.

  #456
2019-07-23 11:41:00

Csuklóból meg tudod mondani, melyik élethelyzetre, melyik Youtube-os fail videó a legjobb? Akkor valószínűleg új munkahelyet kéne keresned – üzeni a Kelly Services új kampánya.

  #457
2019-07-22 10:57:00

A Huawei új kampánya azokat mutatja be, akik sötétedés után azért dolgoznak, hogy a bulizók jól érezzék magukat és biztonságban legyenek.

  #458
2019-07-22 10:04:00

Transzneműek és férfiak is megmutatják, hogyan kell elvégezni otthon a mellek vizsgálatát.

  #459
2019-07-19 10:56:00

A trailer egészen új értelmet adott az angol BC kifejezésnek.

  #460
2019-07-19 09:28:00

Március óta dolgoznak együtt és az eddigi tapasztalatok alapján még sokáig tart majd a közös munka.

  #461
2019-07-18 14:46:00

35 kamionra kerültek fel azok a gyerekrajzok, amikkel a baleset-megelőzést szeretnék segíteni.

  #462
2019-07-18 14:03:00

A színésznő elment egy castingra és beválogatták A Tanár című sorozatba.

  #463
2019-07-18 13:16:00

Az üzemeltetők szerint a külső alapján ítélő randioldal igazából egy társadalmi kísérlet.

  #464
2019-07-18 12:15:00

Az Európai Bizottság jóváhagyta az üzletet.

  #465
2019-07-18 11:55:00

Nagyjából háromezer forintnyi kedvezményt kapnak azok, akik telepítik a cég egyik bővítményét, ami figyeli, milyen oldalakat nézegetnek az interneten.

  #466
2019-07-18 10:57:00

A Reebok elképzelte, hogyan lehet használni az indokolatlanul hosszú műkörmöket.

  #467
2019-07-18 09:57:00

Az RTL Klubnál és TV2-nél is gyorsan reagáltak a híradókat befolyásoló új szabályozásra – tudta meg a SorozatWiki.

#468
2019-07-15 08:30:00

Szivárványos játszótér, híd, szabadtéri mozi és  erdei tekepálya is épült a Hello Wood harmadik Tokaj-környéki Építész Mustráján. Bejártuk.

  #469
2019-07-12 14:36:00

Változatlanul a 24.hu, a Nemzeti Sport Online, az Index és HVG mozognak az első helyeken.

  #470
2019-07-09 09:00:00

De a Twitter se kapott meghívót a rendezvényre.

  #471
2019-07-08 16:28:00

Ismét 12 éven keresztül az AH üzemelteti az ingyenesen fogható tévéhálózatot.

  #472
2019-07-08 14:42:00

Júniustól az LC emellett a Használtautó.hu és az Autónavigátor.hu integrált kommunikációjáért is felel.

  #473
2019-07-05 12:37:00

Kikapcsolódás bulizóknak és az instázásba belefáradt telefonoknak.

  #474
2019-07-05 11:39:00

Egy borotvákat gyártó cég készítette a videót, amit azán a közösségi oldal nem engedett hirdetni.

  #475
2019-07-05 10:08:00

Augusztus végén derül ki, hogy ebből mennyit sikerült díjra váltani.

  #476
2019-07-03 15:33:00

A cég végül a boltokba kerülése előtt visszahívta a lábbeliket, de ezzel a republikánusokat haragította magára.

  #477
2019-07-02 16:06:00

Strukturális átalakítás áll a távozása hátterében.

  #478
2019-07-02 16:00:00

A műsorvezető lett a Posta Biztosító reklámarca.

  #479
2019-07-02 12:32:00

Az üdítőmárka I Love You Hater kampánya Magyarországra is elért.

  #480
2019-07-02 11:22:00

A lap azzal hirdeti magát, hogy milyen kifogások merülnek fel gyakran a (nem) olvasása kapcsán

  #481
2019-07-02 10:06:00

Várkonyi Eni az Isobartól igazolt át a Café Communications csapatába.

  #482
2019-07-02 09:33:00

A videó nincsen egy perc, de a megemésztése sokkal hosszabb időbe telik.

  #483
2019-07-02 08:28:00

Az ihletet a mára legendássá vált Soul Asylum videóklip, a Runaway Train adta.

  #484
2019-06-28 15:13:00

Megnézed, és azonnal el akarsz rohanni egy trambulinparkba.

  #485
2019-06-28 13:13:00

A stockfotó-ügynökség kellő önirónával szállt be a sorozat körüli őrületbe.

  #486
2019-06-28 11:29:00

A dizájnváltásra több mint félmilliárd forintot költött a Coca-Cola.

  #487
2019-06-28 10:45:00

Az új részekben már nemcsak készpénz nem lesz a youtubereknél, de a szén-dioxid-kibocsátásukat is le kell nullázniuk.

  #488
2019-06-28 09:32:00

Az elsősorban ételérzékenységgel élőknek szóló magazin külsőleg és belsőleg is megváltozott.

  #489
2019-06-27 14:09:00

Mondja ezt a Burning Man vezérigazgatója, aki Martin Sorrellel vont párhuzamokat a reklámipar és a fesztivál között.

  #490
2019-06-27 09:00:00

Kísérleti jelleggel drónflottát helyezett üzembe a Balaton partján a Telekom támogatásával a Vízimentők Magyarországi Szakszolgálata.

  #491
2019-06-26 16:18:00

Egy új kampány szerint a Duna House olyan, mint Baji Balázs.

  #492
2019-06-26 15:41:00

Harmadik alkalommal hirdettek nyerteseket a JCDecaux citylight-versenyén.

  #493
2019-06-26 13:58:00

Ahogy a név is utal rá: a cég válságkommunikációval és kríziskezeléssel foglalkozik.

  #494
2019-06-26 12:15:00

Horváth Adrienn, aki korábban network ügynökségeknél dolgozott, a kutyáját is hozta az új munkahelyére.

  #495
2019-06-26 10:26:00

A Zala megyei város mostantól letisztult logóval és kaleidoszkópos dizájnnal nyomul.

  #496
2019-06-25 15:35:00

Pár hét alatt konferencia téma lett az amerikai lány, aki csúnyán pofára esett a több millió követőjével.

  #497
2019-06-24 12:27:00

A legismertebb lengyel pornómagazin utolsó száma elég emlékezetesre sikeredett.

  #498
2019-06-20 11:45:00

Szórakozató, mégis inkább semmitmondó volt a Burger King túlélő útmutatója a reklámapokalipszishez.

  #499
2019-06-19 09:54:00

A DDB a Greenpeace-szel közös kampányával duplán esélyes, a Wavemaker pedig még egy jelölést húzott be a Nyitott polcokkal.

  #500
2019-06-06 11:00:00

Ádám Boglárka vezetésével ráncfelvarrást kapott a márka.

  #501
2019-06-04 10:00:00

Trunk „Dablty” Tomi a magyar sneakerkultúra vezéralakja, ám a videós influencerkedés és bloggerkedés mellett suliba jár, versenyszerűen síel, könyvet ír és nem mellesleg júniusban a Fifteen Seconds nevű nemzetközi üzleti és kreatív konferencián tart előadást. Ennek kapcsán beszélgettünk vele többek között arról, hogyan viselkednek az ilyen rendezvényeken egy 15 éves előadóval.

  #502
2019-06-03 16:49:00

Visszatér a Comedy Central Mélynyomó című sorozata, az új részekben pedig Endi és Pali bá hangtechnikusi minőségükben mutatkoznak be.

  #503
2019-06-03 16:37:00

A cég 2019-ben 11 millió újrahasznosított anyagból készült cipőt tervez piacra dobni. Ez a duplája a tavalyi mennyiségnek.

  #504
2019-06-03 16:11:00

A reklámügynökség irodájától mindössze hatvan méterre kellett csak menni a partihelyszínig.

  #505
2019-06-03 13:04:00

Június 1-től Forrás Dávid veszi át a posztot Szokol Martintól, aki a jövőben is marad a cégnél.

  #506
2019-06-03 11:33:00

Sokan úgy vélik, ez már az előjele annak, hogy az instagramos véleményvezérek ideje lejárt.

  #507
2019-05-31 12:05:00

A cég egy videóban büszkén mutatta be, hogyan csinált magának ingyenreklámot. Elég hamar nyilvános bocsánatkérésre került sor.

  #508
2019-05-30 14:09:00

A fagyigyártónak elege lett abból, hogy a színészek csak eljátsszák a szerelmet, igazi érzelmeket akartak a reklámjukba. Megkapták.

  #509
2019-05-30 11:28:00

Bár az új reklámkampányban egy szóval sem említik a sorozatokat, aki látott tévét az elmúlt harminc évben, azonnal felismeri, mi van a képeken.

  #510
2019-05-30 10:03:00

Kevesebb mint két év alatt, másodszor cserélt gazdát a legendás sportmagazin.

  #511
2019-05-28 11:57:00

A cég 2020-ra a világ legzöldebb sörgyártója szeretne lenni, így jöhet az újrahasznosított csomagolás és a mikroalga-technológia.

  #512
2019-05-28 10:52:00

Az Opla hozza el a magyar fővárosba a Tolerance Poster Show nevű folyamatosan bővülő vándorkiállítást, amihez már 100 művész készített plakátot a tolerancia jegyében.

  #513
2019-05-27 16:58:00

A bank a Cápák között különdíj jelöltjeivel dolgozik együtt a kis- és középvállalatokat célzó kampányában.

  #514
2019-05-27 15:32:00

Hashtaget indítottak, hogy bemutassák a katonai szolgálat szépségét, de elég hamar morbid tweet-folyam lett a dologból.

  #515
2019-05-27 13:59:00

„Mi leszel, ha nagy leszel?” – erre a kérdésre és a gyerekkori álmodozások korára emlékeztet a Rama és a Café Communications új kisfilmje. Kampánybejelentő.

  #516
2019-05-27 13:19:00

A cég sok százezer előfizetőt veszélyeztetett és a hírközlési szolgáltatások piacára is számottevő hatást gyakorolt.

  #517
2019-05-27 12:27:00

A Spotifyon keresztül népszerűsíti az ultraszéles monitorjait az elektronikai eszközöket gyártó vállalat.

  #518
2019-05-27 11:56:00

A ReBrief podcast mostantól rádióban is hallgatható lesz.

  #519
2019-05-27 10:25:00

A Gillette ezzel a reklámmal folytatja a férfiak sokszínűségének bemutatását.

  #520
2019-05-27 09:33:00

Az ügynökség a WWF-fel közös, #KeepLivingCoral című munkájával nyert.

  #521
2019-05-24 11:28:00

Az autógyártó jogtalanul használta fel a művész egyik installációját a hirdetésében.

  #522
2019-05-24 10:12:00

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

  #523
2019-05-22 13:00:00

Egy minifelmérés alapján a középiskolások nem olvasnak közéleti szájtokat és tévét sem néznek, mégis fontos számukra, hogy értesüljenek a hírekről, lehetőleg minél semlegesebb forrásból. Ilyet azonban nem nagyon ismernek a hazai piacon.

  #524
2019-05-21 16:50:00

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

  #525
2019-05-21 16:04:00

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

  #526
2019-05-21 13:56:00

Állítólag az új műsor egy kosztümös telenovella lesz, és Bátrak Földje néven fut majd az RTL Klubon.

  #527
2019-05-21 13:15:00

A több éves nagyvállalati HR vezetői tapasztalattal rendelkező Kárpáti Diána 2019 májusától a cégcsoport tagja.

  #528
2019-05-21 11:45:00

A hírek szerint több ezer szellemi munkát végző alkalmazottat küldenek el a cégtől a közeljövőben.

  #529
2019-05-21 10:57:00

A Property Market meghívásos tenderén három ügynökség indult, a két körös kiválasztási folyamat végén pedig a Black Page Consulting nyert.

#530
2019-05-21 09:41:00

A kerek évfordulót a cég új imázsvideóval ünnepli, amiben van szalámieső, rugózó párizsi és kiderül, milyen belülről egy rakott krumpli. A kampánybejelentőt itt olvashatod.

  #531
2019-05-20 15:13:00

Nyomjad, anyukám! első részében a szoptatás áll a középpontban és anyatejes pufipalacsinta is készül.

  #532
2019-05-20 11:17:00

A DDB kreatívigazgatója másodszor képviseli Magyarországot zsűriként a versenyen.

  #533
2019-05-16 16:40:00

Az újonnan kialakított stratégiai terjesztési igazgatói pozíciót 2019 májusától Tóbiás Andrea tölti be a kiadóban.

  #534
2019-05-15 09:20:00

A kiadó első print terméke a Roadster nevű lifestyle portáljuk testvérmagazinja lesz.

  #535
2019-05-15 09:00:00

Civilszervezetek fogtak össze, hogy a fiatalok körében is népszerűsítsék a rendelkezést az adójuk 1 százalékáról. Az akcióhoz Linczényi „belvárosi úrigyerek” Márkó írt dalt, nyugati parti hip-hop stílusban, első világbeli problémákról. A kampánybejelentőt itt olvashatod.

  #536
2019-05-14 16:30:00

Az Eurovízión indult többszáz sláger alapján készült el a Blue Jeans & Bloody Tears című dal, ami azon felül, hogy rettentő szórakoztató, különleges is, hiszen teljes mértékben mesterséges intelligencia komponálta.

  #537
2019-05-14 12:52:00

Miközben a közösségi oldal igyekszik kiszűrni a terrorista csoportokat és tartalmakat, az algoritmusain keresztül akaratlanul is készíti nekik bejegyzéseket.

  #538
2019-05-14 10:53:00

A médiaügynökség idén is jótékony célra fordítja a rendezvény bevételét.

  #539
2019-05-14 10:22:00

A bécsi turisztikai ügynökség rendezte az esküvőt, amivel az idei EuroPride-ot promózzák.

  #540
2019-05-13 12:18:00

„Anya, kösz, hogy nem apa vagy” – üzeni a hirdetés, ami nemtől függetlenül nagyon sok szülőt kiborított.

  #541
2019-05-10 11:24:00

A közösségi platform eltünteti a keresőjéből az oltásokról hamis információkat terjesztő bejegyzéseket.

  #542
2019-05-10 10:17:00

A zenekar is csatlakozott az ORFK és a Heineken együttműködéséhez az ittas vezetés visszaszorításáért.

  #543
2019-05-09 16:10:00

A menesztett Danny Baker többször bocsánatot kért a rossz vicc miatt, amiről állítása szerint a posztolás pillanatában nem is gondolta volna, hogy milyen rossz áthallása van.

  #544
2019-05-09 12:48:00

A gyorsétteremlánc extrán húsos termékkel és ironikus reklámmal reagált arra, hogy 2019 a vegánság éve.

  #545
2019-05-08 16:27:00

A Political Capital elterjesztette, hogy Budapesten szuperhősszobrot állítanak. Az álhírt pedig meglepően sokat bevették.

  #546
2019-05-08 15:24:00

Berényi Attila lesz a megújult Szentkirályi Magyarország ügyvezető igazgatója.

  #547
2019-05-08 14:26:00

Márciushoz képest látványosan kevesebbet pörögtek a magyarok a közösségi médiában, igazán csak a párizsi katedrális tragédiája tudta aktivizálni a felhasználókat. Ez volt az év eddigi leggyengébb hónapja a hazai social platformokon.

  #548
2019-05-08 11:33:00

Az autós tematika mellett divat- és szépségápolási trendekkel, technikai újdonságokkal és utazással kapcsolatos témákkal is foglalkozik a magazin.

  #549
2019-05-08 09:38:00

A Nők Lapja Caféból pár éve NLCafé-vá keresztelt portál mostantól nlc.-ként folytatja. De nem ez az egyetlen változás az oldalon.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás