hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Coca-Colától érkezett a Sió marketingigazgatója

Az Unilevernél, majd a Coca-Colánál dolgozott a Sió-Eckes új marketingigazgatója. A pozícióban azt követően történt váltás, hogy Zarándy Katalint nemzetközi posztra nevezték ki.

hirdetés

Aniot Dávid
Aniot Dávid
Aniot Dávid június vége óta tölti be a Sió-Eckes gyümölcslégyártó és -forgalmazó marketingigazgatói pozícióját.

A szakember Amerikában a springfieldi Drury Egyetemre járt, majd Magyarországra visszatérve a Unilevernél helyezkedett el. Az ott töltött kilenc év alatt piackutatással és marketinggel foglalkozott, nevéhez fűződik többek között a Flora, a Rama és a Bertolli hazai és regionális márka menedzsmentje.

Aniot Dávid három évvel ezelőtt csatlakozott a Coca-Cola magyarországi csapatához, ahol a CSD kategória menedzsereként többek között a Coke Zero hazai bevezetését, a Coke Club marketingkommunikáció fejlesztését és a Fanta megújítását vezette.

A Sió-Eckes korábbi marketingigazgatója Zarándy Katalin volt, aki májustól Németországban az Eckes-Granini Group innovációs igazgatójaként dolgozik.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás