hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Connessnél folytatja Baráth Péter

A Miniszterelnöki Hivataltól távozott szakember brandinggel és stratégiával fog foglalkozni, de továbbra is az Országmárka Tanács titkára marad.
hirdetés

Októbertől partnerként és tanácsadóként csatlakozott a Conness Strategy&Development tanácsadó céghez Baráth Péter. A szakember elsősorban branding és stratégai tervezési projekteken fog dolgozni.
A tanácsadócég a fenti területek mellett kutatással, elemzéssel és tervezéssel foglalkozik, de közleményük szerint további szakterületek fejlesztésén is dolgoznak.

Baráth Péter pályafutását 1995-ben a Lintasnál kezdte, majd 1997-től a Publicis reklámügynökségnél helyezkedett el, ahonnan 2007-ben ügyvezetőként távozott. A szakember 2007 tavaszától ez év szeptember végéig volt a Miniszterelnöki Hivatal kommunikációs főosztályvezetője, ahol a szóvivői iroda mellett a pr-, reklám- és rendezvényterületet is irányította.

Mint megírtuk, Baráth távozása után is titkára maradt a társadalmi munkában működő, általa kezdeményezett Országmárka Tanácsnak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás