hirdetés
hirdetés
hirdetés

A csopakiak költenek a legtöbbet

Elkészült a GfK Hungária idei vásárlóerő-térképe: Csopak lakossága a leggazdagabb, míg a legkevesebb elkölthető jövedelemmel a Tiszabő lakói rendelkeznek. 

hirdetés

A GfK Általános Vásárlóerő Index tanulmány idei adatai szerint az 1000 lakosnál nagyobb települések rangsorában a balatoni Csopak áll az első helyen, Telki és Budaörs előtt. A legnagyobb nehézséggel küzdő öt településből kettő (Vilmány és Szendrőlád) is Borsod-Abaúj-Zemplén megyében található, azonban a tavalyi két Jász-Nagykun-Szolnok megyei település közül már csak Tiszabő szerepel a legszegényebbek között, miután a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Kántorjánosi bekerült az öt legkedvezőtlenebb helyzetben lévő település közé.

Míg a listavezető Csopak közel negyven százalékkal szárnyalja túl az országos átlagot, addig Tiszabőn az egy főre jutó általános vásárlóerő az országos átlagnak mindösszesen 41,6 százaléka.

A főváros továbbra is mintegy 33 százalékkal az országos átlag felett teljesít és a második helyen 2009 óta tartja magát Fejér megye. Az országos átlag fölötti vásárlóerőt tud még felmutatni Komárom-Esztergom, Győr-Moson-Sopron, Pest és Vas megye.

Az öt legtehetősebb és az öt legkedvezőtlenebb helyzetben lévő település Magyarországon, 2010 (1000 lakosnál nagyobb települések rangsorában)

A legtehetősebbek

A legszegényebbek

Település

Általános vásárlóerő index

Település

Általános

vásárlóerő index

Csopak

136,8

Vilmány

49,4

Telki

135,6

Kántorjánosi

48,6

Budaörs

134,5

Szendrőlád

48,3

Tiszaújváros

130,6

Alsószentmárton

43,0

Üröm

130,0

Tiszabő

41,6

Forrás: GfK Hungária, Általános Vásárlóerő Index tanulmány, 2010

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés